18 Ocak 2013 Cuma

Çılgın profesörler


Dün okul gezisi vardı, 
Çılgın Profesörler diye.
Yaz bir türlü profesörler diyemiyor.
Profö, prifore :))) gibi gibi garip kelimeler çıkıyor.

Sabah anneme anlatıyordum da
çok şeker söylüyor diye,
annem dedi ki, 
4-5 yaşındaydım, bir türlü teşekkürler diyemiyordum,
dememek için, kimse bana bişey demesin isterdim neredeyse dedi.

Anaaa, yani kulağınıza küpe olsun.
Çocuk bişey söyleyemeyince onu sakın vurgulamayın.
Ya da tekrarlatmaya çalışmayın.
Size sevimli geliyor belki ama kim bilir bücürler ne hissediyor....
Hele benimkine sakın profesör dedirtmeye çalışmayın, e mi?


Keyifli hafta sonları hepinize,
ben muhtemelen çalışıyorum : )



5 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Tibet'te "teşekkürler" diyemiyor. Bunun farkında olduğunu sanmıyordum ama bir gün komşumuza "ben tekeşşürler diyemiyorum çünkü boğazımda bişii var!" demiş :/

mermaid dedi ki...

lokomotifi hatırlıyor musun Deniiiiz? :)

Deniz dedi ki...

Sibel, bunlar alem ya... Her şeye bi cevapları var.


Deniz hatırlamaz mıyım, anneme sabah onu da anlattım

yıldız dedi ki...

Kulağıma küpe olacak bir hatırlatma yaptın,Demiri ara ara böyle düzeltip vurguluyorum direk boşvereyim.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

yanlış olsa bile ne yazdıklarını ne söylediklerini düzeltmemek gerekir(miş) :)