22 Ocak 2013 Salı

Çocuklar için Ipad uygulamaları


Geçenlerde Instagram'da paylaştığım bir çizim üzerine bir arkadaş 
application önerileri sormuş.
Ben de kullandığımız birkaç application'ı paylaşayayım dedim.
Tamamen eğitici, öğreticiler olduğu gibi 
eğlence amaçlı ama bir tarafı da besleyen oyunlarımız mevcut.
Ve bunları ücretsizler arasından seçiyorum genellikle.

Math age 3-5 çok faydalı, eğitici bir uygulama.
Benzerleri bulma, mantık kullanma, matematik, İngilizce 
hepsini birden geliştirebileceği bir uygulama.
Bir de bölümleri tamamladıkça bir sonrakine geçebilmesi çocuğu motive ediyor.


Hadi Bakalım (Mini dahi) de harfleri, sayıları, şekilleri 
öğretmek için faydalı.


Bu küçük kız, gerçek çocuk gibi acıkınca ağlıyor, uyarı veriyor.
Zamanında besleyip, eğittikçe daha fazla özellik kullanmaya hak kazanıyorsunuz.


 Bunu çoğunuz biliyorsunuzdur, kurabiye yapıcı.
Eğlence amaçlı olsa da, mantık sırasıyla işlemleri yapmak,
süslerken yaratıcılığı kullanmak gibi faydaları var.


Talking Ginger, konuşan uygulamalar arasında en faydalısı.
En azından tuvalet kullanımı, diş fırçalama, banyo  yapma gibi fonksiyonları destekliyor.


Boyama, çizme programlarından biri.


İsmine bakmayın, resim, şarkı içinde farklı kullanımlar mevcut.


Parlayan boyama :)


Paper 53 bizim de kullanabileceğimiz bir eskiz uygulaması.


Bu da :)


Eğlencelik :) El çabukluğu istiyor.


Yukarıdaki gibi, keyifli eğlencelik. 


Ipad uygulamaları için süresini abartıp, çok gözlerini yormadıkça faydalı olduklarını 
düşünüyorum. İyi seçersek tabii.
Mesela ben kendim de Angry Birds oynuyorum.
Göz yorgunluğundan başka bir şey değil.

Bir başka sefere de büyükler için Applikasyonları yazayım ; ) 

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Tesekkürler..! Ricami kirmadigin icin..! Izmir den sevgilerrr
Mai_Hayalim

anne kaleminden dedi ki...

ben de faydalandım, not aldım, teşekkürler...

İkizBebek dedi ki...

not aldım, teşekkürler.

melike karaca dedi ki...

Merhaba, biz çocuklarının yaşları 2-7 arasında değişen üç anne sitemzde mobil çocuk uygulamalarını inceliyoruz. Sitemiz www.onlineanne.com u kullanarak çocuğunuzun yaşına göre arama yapabilir, eğitici kitap ve oyun uygulamalarına ulaşabilirsiniz. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Hmm it seems like your site ate my first comment (it was super long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
I too am an aspiring blog blogger but I'm still new to the whole thing. Do you have any suggestions for inexperienced blog writers? I'd really
appreciate it.

my website; online stopwatch.