20 Şubat 2013 Çarşamba

Aşk, şefkat, korku, tutku bütün duygular hepsi aynı filmde!


- Anne seni o kadar çok seviyorum ki, sana sıkıca sarılıp, 
hiç ayrılmamak istiyorum.
AŞK 


(Babası için, kızdığı bir anda) 
-  O kadar tatlı ki ona hiç bişey söyleyemiyorum. 
AŞK

-(Babasını severken)
Oğluşuuum, keltoşum, bonibonuuuum...
ŞEFKAT

(okul konusunda) 
-Bak seneye yeni okula gideceksin, neler neler öğreneceksin...
-Annee biliyor musun yazmayı öğrenemezsem diye korkuyorum ben.
KORKU

(Dün İz TV'de babası uzun yol şoförü olan bir çocuğu dinlerken)
-İyi ki babam uzun yol şoförü diil, baksana haftada bir evde kalıyormuş babası.
Naapardım ben öyle olsa.
ŞÜKÜR

-Kızım bugün oyuncak günü, istersen bilmemne oyuncağını götür.
-YA anne, karışma bana!
İSYAN

-Anneciiim hangi oyuncağı götüreyim sen seç!
PİŞMANLIK

Çocuklu hayat işte böyle bir film gibi...


Haaa bu arada geçen gün "günde 1 saniye" diye bir projeden bahsetmiştim ya
başladım ben biriktirmeye ; )

3 yorum:

Gelincik dedi ki...

hahahhaha hiç güleceğim yoktu :))))9

resimli günlük dedi ki...

Hep güzel, neşeli filmler izleyesiniz...

kittycat dedi ki...

profilinizdeki fotoğrafla aynı bakışı atmış yaz çok şirin olmuş :)