11 Şubat 2013 Pazartesi

Günde 1 saniye


Hep büyük olaylar hafızaya kaydediliyor, pozitif ya da negatif.
Oysa hayat minik anlardan oluşuyor. 
Adamın teki, bir proje başlatmış.
Her gün 1 saniyelik videolarla hayatının filmini yapmaya başlamış.
Seçmesi zor oluyor ama başını, sonunu, ya da iki dakika sonrasını bu videolarla hatırlıyorsun diyor.
Ömrünün sonuna kadar da yapmaya devam edecekmiş. 
Çok beğendim, seyredince daha iyi anlayacaksınız, neye benzediğini...

Neyse ki biz de blog mlog yazıyoruz da, bu minik, çok fazla özelliği yokmuş gibi gözüken 
ama aslında hayatımızı oluşturan anları bir şekilde hatırlayacağız inşallah.


Yoksa ben bu kucağımdaki minik ayakları okşadığım anları 
koca kazık olunca belki de beni kızdırınca tam olarak canladırabilir miyim kafamda....


Çaktırmadan yan yan bakarak resmimi yaptığı günü... 

Elimde cep telefonuyla yaptığı resmimi...


Hadi giyinelim curcunasının hemen öncesinde
dizlerimde ayılma çalışmasını...



"Bak ben Çinliyim" şakası yaptığı anı...


Kendime ayırdığım anların huzurunu, bitirdiğim kitabın bende yarattığı heyecanı,
hiçbir şey yapmazken bile duyulan hisleri...
Nasıl kazırız belleğe... 


Aslında mutluluğu yaratan bu küçük anların bütünü...
O yüzden bu proje çok hoşuma gitti ,
cesaret etsem ben de başlarım ama... 
Pes eder mi insan hengamede?






6 yorum:

pe hito dedi ki...

Ben bu videoya bayıldım, ayrıca farkındalık artırıcı olduğunu düşünüyorum. Üstelik çoğumuzun yapamadığı farkındalığımızı; mutlu anları hatırlamanın...
Paylaştığın için teşekkürler...

güz dedi ki...

Fotoğraflar yeter bize video nedense zor geliyor onları montajlamak lazım
Yapsak süper olur ama neyse
Fotolar süper o ayaklar ne güzel öyle
Bi de yaptığı resim süper elinde telefon ayrıntısı unutulmamış
Öperim çinliyi :)

çakıltaş dedi ki...

bayıldım ben o minik çinliye:)

Turquoise Diaries - Sahildeki Ev dedi ki...

Çok güzel olmuş ama bende fotoğrafları seviyorum. Yıllar önce fotğrafladığım sıradan bir şeyi bazen saatlerce incelerken buluyorum kendimi...Hep mutlu anlarınız olsun...

Merve dedi ki...

okuyunca yeniden düzenli blog yazma hevesim kabardı :) yapmalıyım bunu...

Deniz dedi ki...

Pe hito aynen :) Ben de farkındalığı artırıcı olduğunu hatta daha fazla akılda kalır anlar yaratmak için motivasyon olduğunu düşünüyorum.

Güz, teşekkürler, biz de öperiz. Haaa bu arada, montaj yapmak için kolay siteler varmış.

Çakıltaş :)))

Sahildeki ev, çok teşekkürler, senin de öyle

Merve, durduğun kabahat :)