14 Mart 2013 Perşembe

Annemle film gecelerimiz...


Ne zamandır, birlikte yetişkin saatleri paylaşamamaktaydık. Birbirimizi dinlediğimiz, dinlemesek de ilginin bir ufaklıkta toplanmadığı saatlerden bahsediyorum. Ve hem özlüyordum bu saatleri, hem de böyle bir vakit bulamadığım için suçluluk da duyuyordum.
Aynı zamanda, vakit bulamamaktan rahatsız olduğum bir diğer konu da, yeni filmleri takip etmekti. Ben ki çok severim sinemayı, Yaz'ı yatırdıktan sonra 10.30'da uykusu gelen kişi olarak, uyutma aktivitesi sonrası yapılacak bir iş olmadığına karar vermiştim.
Sonuçta şöyle bir düzen kurduk, 1 aydır falan. Haftada bir Murat müsait olup evde olduğu zamanlar annemle film geceleri yapıyoruz. İyi oldu iyi...  Annemi bilmem ama bana iyi geldi. Bu ayki 4. filmimi izledim.



( Taciz olmadı mı, oldu, Yaz aradı bir iki kez, annem gelmeden uyumayacağım dedi mi dedi. Ama olacak o kadar. Kızların analarla, anaların kızlarla vakit geçirmeye ihtiyacı var. )



Film mi nasıldı? İsminden korkmayın, varılan nokta pozitif...

8 yorum:

Seyhan dedi ki...

Yaz'ın Şu fotoğrafını Zeynep'e çok benzettim kiprik ve yüz ifadesi :)

Film olayı da süper.Diğer arkadaşların tavsilerini de not edip edip duruyorum ne ara izleyeceksem :(

Petek Uluğ Peteğin Keyif Dükkanı dedi ki...

Adı ne olursa olsun ortak paylaşımlar çok keyifli...Bu filmi merak ediyordum ben de...

yıldız dedi ki...

Bu film geceleri süper hem birlikte vakit geçirip hem de dinleniyorsundur. Hem de yeni filmler izliyorsunuz daha bir sürü hem koyabilirim ;)

annesiningulu dedi ki...

ahhh nasıl bir iç geçirdim şimdi film gecelerine :) ne mutlu sana

annesiningulu dedi ki...

ahhh nasıl bir iç geçirdim şimdi film gecelerine :) ne mutlu sana

annesiningulu dedi ki...

ahhh nasıl bir iç geçirdim şimdi film gecelerine :) ne mutlu sana

ilknur AKPINAR dedi ki...

film güzele benziyo izlemek lazım

Bana Da Beklerim,
Sevgiler,
http://ilknur--akpinar.blogspot.com

resimli günlük dedi ki...

Ne harika fikir!

Filmin ismi korkutuyor gerçekten, ama sen iyi diyorsan...