22 Mart 2013 Cuma

Kızıma mektup


Bugün ilk defa gözlükle nasıl gördüğüyle ilgili bir yorum yaptı.
Ufak ufak çiseleyen yağmurdan buğulanmıştı gözlüğü, bana verdi silmem için.
Gözlüksüz arabanın koltuğunu itilmiş gibi görüyorum dedi.
Çok merak ediyordum, gözlük bir fark yapıyor mu, ya da daha doğrusu nasıl görüyor gözlükle diye
bir yorum duymuş oldum.

Tam gün gözlüklü yaşantısına alıştı. 
Aslında önyargılar büyüklerin dünyasına ait.
Çocuklar kendi hallerinde gayet mutlu.
Arkadaşlarının arasında, Yaz taktıktan sonra gözlük takmak isteyen 
hatta tutturanlar var.
Seviyorum onun bu küçük bilgin havasını.



Her şeyin netliğini kaybettiği bugünlerde,
asıl gönül gözünün net görmesini istiyorum insanların.
Bugün asıl mektubu ben yazmıyorum, 
Bülent abiye bırakıyorum.


4 yorum:

Gelincik dedi ki...

ben de çok yakıştırıyorum bücürüme

Nesrin dedi ki...

OYYY CANIM YA O TAM BİR TATLI :)

Sen Gelince dedi ki...

Çok yakışmış güzel kuzuya:) Büyümüş halini en çok gözümde canlandırabildiğim çocuklardan biri Yaz:)

asyaselda dedi ki...

bir mektup zamanımda benim gelmiş hem de iki tane:)