1 Nisan 2013 Pazartesi

1 Nisan...




Nisan 1 şerefine 
salonun elektrik düğmesinde 
iki tane göz çıkartması bulmak...  
Ne güzel...

Nisana ve bahara başlamak için ne kadar tatlı, 
ne güneşli bir hafta sonuydu.
Kırların açılışını yaptık.
Oksijenin, dondurmanın, içimizi ısıtmanın tadını çıkarttık.


Çeşitli dönemler ve gelişim evreleri yaşıyor çocuklar...
İçinde bulunduğumuz devre 
"Ben yaparım" la 
"Anne seninle yapalım" çelişkisi dönemi.

Hem her şeyi kendi yapabileceğini iddia ediyor, 
ama yapamayınca kızıyor.
Oyunlarında ise illa beni de istiyor.
Oysa bi dönem, odaya kapanıp kendi başına oynamayı tercih ediyordu.
Anladım artık, onların da dönemsel evreleri ve heyheyleri var.
Şu sıra en çok duyduğum emir cümlesi
"Oynat anne!" "hadi!"
Kendi istediğim gibi de oynatamıyorum bebekleri.
O yapımcı yönetmen, ben oyuncu. 
Ben de zorlamıyorum, şimdi ne yapayım diye soruyorum :) 
Okulda da mı böyle oynuyorsunuz siz diyorum, yok okulda herkesin isteği sırayla oluyormuş...

Bu arada, Nisan 1 kayıtlara geçsin.
Şaka değil, okula kayıt yaptırdık.  



Hiç yorum yok: