9 Mayıs 2013 Perşembe

Ispanak, annelerin gözünü yaşartır!


Başlığa bakıp da, ıspanağın faydaları konseptli bir yazı beklemeyin.
Dün sabah tam evden çıkarken, 
yaşadığımız bir diyalogdur bu yazının konusu.
"Anne, bugün Şadiye abla gelecek mi ?"diye sordu küçük hanım.  
Şadiye ablamız, haftada bir gelen yardımcımız.
Yooo neden dedim. Ben bugün okulda ıspanak yedim, çok beğendim, iki tabak yedim. dedi.
Ben şamşirik anne, iki tabak ıspanak yemiş ve evde de isteyen çocuğun yarattığı mutluluk sarhoşluğuna kapıldım, o noktaya kanalize oldum. Çünkü evde ıspanak, mercimek ve benzeri sulu sıcak yemeklere hiç sıcak bakmaz kendisi. Dolmanın yeri ayrıdır bi tek.
Sonra jeton düştü, cümlenin içindeki ikinci ana fikiri keşftettim!
Çocuk anne bana ıspanak yap demiyor da, Şadiye abla ne zaman gelecek diye soruyor.
Sanırsın, bu anne ıspanak yapmaz. Zavallı çocuk da Şadiye ablanın haftada bir gelip, sıcak yemek yapmasını bekler. Çalışan anneyiz ya madara oluruz böyle.


Çocuk bakış açısı insanı gerçekten eğlendirirken düşündürtüyor :)
Geçen akşam, Aret Vartanyan'ın kitap tanıtımına gittim
Sabah yolda, Yazcım akşam Aret'le ilgili bir toplantıya gidiyorum dedim.
Aret'in nereden mi tanıyor, her sabah Buyrun Paylaşalım'ın tekrar bölümlerini izliyorum
ve Yaşam Atölyesi'ne gittiğimden, Aret evden biri gibi... Her sabah, televizyonda o açık oluyor, kalktığında.
Her neyse, akşam gideceğim deyince, zaten "babam maççı, sen Aretçi" deyiverdi.
İşte çocuğun gözünden ilgi alanlarımız : )



Hiç yorum yok: