21 Mayıs 2013 Salı

Yaz köşesi...


Bir süredir kafamı meşgul ediyordu. Yaz'ın odasını ele almak! 
Yukarıda gördüğünüz gibi, hem bebeklik yatağı olmasından dolayı
yatağı dar geliyor, kaçıp kaçıp yanımıza gelmesine bahane oluyordu, 
hem de ortadaki oyuncak yığını ve bilumum kalabalık üstüme üstüme geliyordu.
Toplamaktan falan vazgeçmiştim neredeyse...


Ve hem sade, hem de yeni olduğu anlaşılacak bir yatak/ dolap takımı aramaya başladık. (Tabii fiyatı da uygun  olan demeyi unutmayalım. Çünkü piyasada uçuk fiyatlı çok ürün var. )
 O alengirli, ranzalı, merdivenli takımlara da takılmadık değil. 

Sonunda aradığımı Conforama da buldum. Conforama İkea'nın rakibi olarak piyasaya girdi.
Seçtiğimiz takım, hem öyle İkea'nın zıplasan ikiye ayrılacak gibi duran bazı modellerine benzemiyor,
hem de kampanyalı fiyatı son derece uygun. 


Sonra detaylarla oynamaya başladım. Dedim ya, sade bir yatak seçtik, 
ama 2 yıl önce alıp, hiç takmadığımız İkea zıbınlık odaya romantik bir hava verdi. 
Kitapların daha elinin altında olacağı bir kitaplık yaptık. 
O da İkea'dan... 




Plastik İkea bardakları çim kafalara yuva oldu, pencerenin önünü süsledi.


Oyuncaklar ayrıldı. Küçükken oynadıkları  kuzene ayrıldı, ya da etrafa dağıtıldı .
Bir kısmı da paketlenip, kaldırıldı. 


Tabii onlarsız olmaz... Bir köşede bekliyorlar...


Haftalık eserleri sergilemek için elbise askılarını kullandık. 


Ve oh be oda nefes aldı, ben de aldım...


6 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

güle güle kullanın, bizim eve ve oyuncaklara da bir el atmak gerekiyor da erteleyip duruyorum :))

Petek Uluğ Peteğin Keyif Dükkanı dedi ki...

Elinize sağlık ne güzel olmuş....

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Güle güle kullanın çok kibar ve zevkli olmuş...

FADİŞ dedi ki...

Çok güzel olmuş Yaz güle güle kullansın. Ben de Deniz'in odasını halledeceğim ama inan senin başta hissettiğin gibiyim, içine girmek bile istemiyorum, bir hale yola koymak lazım odasını:)

annesiningülü dedi ki...

iyi günlerde kullansın Yaz kız ;)

Deniz dedi ki...

Anne kaleminden, aslında sadeleştikçe daha rahat oynar hale geliyorlar


Petek, teşekkürler :)

Sağol Füsun :)

Fadiş, oyuncaklar bizi evden kovacaklar gibi geliyordu valla :)

Baharcım saol canım