24 Haziran 2013 Pazartesi

"Opposite of LOVE 
is not HATE,
INDIFFERENCE... "

Az önce okudum, çok sevdim. Sevginin karşıtı nefret değildir, kayıtsızlıktır...
Çünkü her canlı, tüm hücreleriyle varoluşunun nedenini yaşamak ister, yani sevgiyi... 

Ya politik olmayı ne zaman öğrenir insan evladı? İşe yarayacak olanı söylemeyi... Çocuklara bakıyorum, onlar bile öğreniyorlar, keşke hiç ihtiyaç duymasalar... 

Bakıyorum Yaz'a o bücür boyuyla, nabza göre şerbet veriyor bazen.  Yine de çocukça ve masumca yapıyorlar  en azından... 



Politikliğin yanında reklamcılığı da öğrenmiş hatun... Geçen gün ajansa geldi, aynı anda üç kız oldular iş yerinde... Ben toplantıdayken, az sonra film sunacağımız müşteri ajansı geziyormuş, ona siz filme onay verecek kişi misiniz demiş? Çok güzel oldu, mutlaka çok seveceksiniz, oyuncunun birini de ben seçtim demiş! Müşteri toplantıya girdikten sonra hayret içinde anlattı şahit olduğu olayı... 
Buyrun bakalım... 

Y neslinden sonra Z nesli de hayli iddialı geliyor, bizzat görüyor, yaşıyoruz... Ama ister y, ister z, isterse x kuşağı olsun, herkes duyulmayı, hislerine saygı duyulmasını istiyor, o kesin... 




 




Hiç yorum yok: