17 Temmuz 2013 Çarşamba

Fasülye




-Anne rüyamda okuldan beni sen alıyordun.
-Yine bir gün erken çıkar, gelir alırım seni kızım. 
-Keşke her gün beni alsan... :( 


Daha dün konuşmuştuk kızlarla öğle yemeğinde.
Keşke çocuklarımızı okul dönüşü kendimiz karşılayabilsek diye.
Ne kadar basit, ama ne kadar fark yaratan 2-3 saat.

Kim bilir belki alamadığımız
için o kadar kıymetli belki de.

Tam kalbimi dürten bu sohbetin ardından,
bir de Kıbrıs'ta bir petrol tankerinden denize petrol sızdığını öğrendim.
İyice içim sızladı.
Bilen bilir, her sene Kıbrıs'a gideriz tatilde.
Hem geç tatil yaptığımızdan, hava güzel oluyor diye,
hem de denizini çok sevdiğimizden.
Güzelim doğa, güzelim deniz...
Nasıl yeterince önlem alınmaz şaşıyorum!
Üstelik, denizle güneşle geçinen bir yer için...


Oooof of! 
Akşam okuldan ben alamayacağım ama
fasülye ayıklarken çok güzel sohbetler ediyoruz birlikte.
Yine 1 kilo fasülye mi alsam gitsem acaba? 


1 yorum:

Fatma Damyan dedi ki...

Merhabalar ,
Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim.
Sizi izlemeye aldım hemen.
Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşebilmeyi diliyorum.
İzmir'den kucak dolusu sevgiler...