29 Temmuz 2013 Pazartesi

Müzikli pazartesi

Bu şarkının hikayesini bu sabah öğrendim ve çok beğendim. 
Brazzaville'in solisti Türkiye'ye geldiğinde rehberliğini yapan bir Türk kızına aşık oluyor.
Ama kız İstanbul'a ve Boğaz'a aşık olduğunu,
buradan ayrılamayacağını söylüyor.
Adam da bu şarkıyı yapıyor, klibinde de kızı oynatıyor...
Ne romantik değil mi? 

Sanırım bu kadar çok aşığı olan şehir çok azdır... ; ) 




Bu arada benim 05'lik bücürüm epey bi gezenti durumda.
Cuma günü baba, amca, dedeyle denize girmeye gitti.
Üç erkek, 1 prenseslik halinden çok memnun kalmış gözükmüyor mu?

Dün akşam da, uzuuun zaman üstüne biz sevgili kocamla bir kaçamak yaptık.
Yaz anneannesinde kaldı, ben de kocamı kaçırdım doğum günü yemeğine.
Uzun zaman üstüne, "erişkin" yemeği yedik, çocuksuz...
Arada nefes almak iyi geliyor.


... VE DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN 
sevgili kocacım. 
Tadı tuzu yerinde, sağlıklı, huzurlu, bereketli geçsin yeni yaşın...

  

5 yorum:

Merve dedi ki...

Murat abiye mutlu yaşlar, hayatınız hep Yaz tadında geçsin :)

Murat dedi ki...

iyi ki varsınız

annesiningülü dedi ki...

Yaz'cım, Deniz'cim ikinizde çok güzel insanlarsınız, zira eşinde öyle... hep mutlu olun.

annesiningülü dedi ki...

Yaz'cım, Deniz'cim ikinizde çok güzel insanlarsınız, zira eşinde öyle... hep mutlu olun.

Deniz dedi ki...

Mervecim çok teşekkürler canım :)

Bahar amin canım , çok saol. Miniş iyileşti mi?