12 Ağustos 2013 Pazartesi

Çılgın mı desem, özgün mü, yoksa özgür mü?


Dostum, çok oldu görüşmeyeli, araya bayram girdi. 
Sen kim bilir nerelere gittin, güneşlendin, belki ailenin yanındaydın... 
Öncelikle geçmiş bayramın kutlu olsun...

Biz buralardaydık bayramda.
Bayramın 1. günü tam bir şok yaşadım.
Ama önce bir gün öncesini anlatayım, dur.

Kuaföre uğramak istedim, istersen sen de gel dedim.
Bizimki dünden hazırmış. Ben de saçımı yıkatacağım dedi.
Neyse yıkattık, aman istediği bu olsun diyerek... 
Ama nasıl havalarda bu arada, kendini 18'lik falan sanıyordu sanırım. 

O gün saçlarını oradan oraya savurmalar, babasına göstermelerle geçti.
Haaa bu arada ben kendim de kuaföre çok gitmeyen, 
hatta kırk yılın başı giden biriyim hatırlarsan,
öyle annesine özenecek bir durum da yok yani...

(Babaannesine de pedikür suyu hazırlattı haspam)

Geldik mi bayram sabahına, hazırlanıp, babaannemize gideceğiz.
Banyodayken, kapım çalındı, anne duşakabini açsana bi dedi.
Şok şok şok! 
Girmiş odasına şak şak şak saçını kesmiş! 
Vurmuş makası, vurmuş makası...
Yaşadığım şoku anlatamam.
Neden yaptım kızım dedim, gözümdeki dehşeti farketmiş olmalı.
Uzayacak di mi ama anne dedi.
Neyse ben biraz kendime gelince, onu da sakinleştireyim dedim, uzayacak tabii dedim ama...
Zaten kendisi gayet hayatından memnundu. 
Toplayınca yanlarından perçemler düşsün istiyormuş.
Saçımın en güzel bölümü diyor şimdi...
Evet baktıkça baktıkça aslında tarz oldu biliyor musun?
Alıştık.. Ama o ne özgüven o diye düşünmüyor değilim. 



Evin her yerinden saçlar buluyorum hala... Şu gördüğün küçük bir kısmı sadece.


 Enteresan bir çocuk benim şu kızım, dostum. 
Ve hızla büyüyor, büyümeye çalışıyor. 
Babası dün akşam onu severken tatlım, güzelim, hayatım benim, diye severken
tatlı değil, güzelim benim diye sev beni dedi.
Bilemiyorum sen nasıl tepki verirdin?
Ama ben "yavaş ol, büyümek için acele etme" demek istedim, ama demedim.




9 yorum:

resimli günlük dedi ki...

Her çocuğun makasla verdiği o büyük imtihanı Yaz da vermiş tabii ki, gerçekten güzel olmuş ama annesi, Yaz iyi kıvırmış bu işi :)

Assenol dedi ki...

İnanmıyorum aynı saç kesme olayı bende de var küçüklükten :) ama yaz becerebilmiş kendi kesmeyi benim saçlarım papaz gibi olmuştu ama çok mutluydum tabi fonda annemin çığlıkları olsa da:) ve inanmıcaksın ama hala saçımı kendim keserim ve çok da güzel keserim :)

Deli Anne dedi ki...

hahahaha tarz olmuş mu olmuş ama, bakışlara baksana :)

turkuaz kıyılar dedi ki...

Tarz olmuş ama hakikaten, aynı hikayeyi üç dört ay önce yaşamıştık bizde, bizim ki de TinkerBell gibi olmak için yaptım demişti, üstelik haber bile vermemişti, çöpü açmamla beraber bir saç demetiyle karşılaşmam bir olmuştu...

Salona döktüğü parçaları birleştirip kurdele ile bağlayıp anılar kutusuna kaldırdım:)


çok uzattım ama benim kız gözlerimden dökülen yaşları görünce "ne diye ağlıyorsun ki yine uzayacak zaten" demişti de kendime gelmiştim...

Yaz'ın anılarına eklendi bu saç olayı da...Dediği gibi nasılsa uzayacak annesi...

yıldız dedi ki...

hepsi birden Yaz da var.

Bir de çok etkilenmiş kuaförde olanlardan.

ama Yaz tanıdığım en kendine özgü çocuk,böyle olunca da enteresan şeyler ortaya çıkması da doğal.

ig de gördüğümden beri ben bile şaşkınım normal kesmek değil kat vermek istemiş:)

Nesrin dedi ki...

inanamadım valla ! gerçekten de bu ne özgüven o diyesim geldi :) maşallah

zOiplaNet dedi ki...

hem de o kadar güzelsin ki sen..

saç tam benlik zaten, ba yıl dımm..

ADC ŞEKER dedi ki...

herkes bu yoldan geçmiş sanırım

Aysun ercan karakaş dedi ki...

çok hoş olmuş bence yaz, tamamen sana özgü... artık seninle sohbet edebiliriz denz sen çık aradan :)