30 Eylül 2013 Pazartesi

Böyle de geçti hafta sonu...


Elinde sıcak çikolatasıyla bu hafta sonu gözüme daha da büyümüş gözüktü sanki.
Büyümüş büyümesine de aşağıdaki ödeve göz atarsanız, halime oturur ağlarsınız.
Şu çocuklara oda toplama, ya da bi işin ucundan tutma nasıl öğretilir?! 
Elimden geleni yapıyorum ama sağolsun, çizgi filmlerde hep kötü davranılan kişiler evin işlerini yaparsa, (kül kedisi, pamuk prenses vb ) çocuk da haliyle bir bardağı bile 
niye ben alıyorum, niye ben yapıyorum diyor.

Tabii sadece de o değil, Yaz'ın gözünden bakarsanız, baba da evde pek bi sorumluluk almamış ; )
Oysa bulaşık makinesi boşaltma ve çamaşır asmada iyidir, hakkını yemeyeyim.


Hafta sonu Turbo Salyangoz'a gittik, babası şehir dışındaydı,
kız kıza vakit geçirdik. 
En kabus an, acil bir ilan için ajansa gitmek zorunda olmamız oldu.
O cumartesi trafiğinde, iki saatte ajansta olduk.
O arada çektim renkli merdivenleri.
Turistik olmuş epeyce.


Veee gördüğünüz gibi ailenin en bücürü, hala gelmedi.
Bekliyoruz ; )




3 yorum:

annesiningülü dedi ki...

bebiş haberlerinizi bekliyorum :D

BaşakEralpGür Illustration dedi ki...

Sorumluluk listesi harika:)) Güle güle büyütün..

Deniz dedi ki...

Bahar hala bekliyoruz :-P


Teşekkürler Başak :)