16 Eylül 2013 Pazartesi

İlk gün


Okula başladık, hazırlığa.
Bugün ilk defa, tek başına servise bindi, okuluna gitti.
Giyindikten sonra aynada kendine baktı tam öğrenci gibi oldum dedi.
Üniversiteyle beraber 
neredeyse 20 küsur yıllık bir yolculuğun ilk günü.
Umarım, hepimizin miniği bu yolculuklarını, huzurlu, mutlu ve keyifli geçirir.

Geçen hafta oryantasyon yaptılar okulda.
Ailelerle beraber. 
 Okulun karşılayışı çok güzeldi, çocuğu hemencecik içine alan hoş bir karşılamaydı.
Yaz biz orada olduğumuz için sık sık bizi yanında istedi.
Alışkın olmadığım bir tutum.

Dün ilk defa içini açtı bana.
Kaygıları olduğunu, ben orada olmayacağım için, yeni bir okul olduğu için heyecanlandığını, endişeleri olduğunu söyledi.
Güvende olduğunu biliyorsun değil mi dedim.
Biliyorum dedi. 
Nerende hissediyorsun kaygıyı dedim.
Kalbini gösterdi.
Uzun uzun konuştuk. 
Yeni deneyimlerde böyle şeyler olabildiğini anlattım.
İlk okula başladığım günü, 
ilk işe başlayışı anlattım.
Konuşmanın sonunda kaygılarım bitti dedi.
Duygularını bir kağıda yazdık.
İlerleyen zamanda tekrar duygularını yazacağız, 
nasıl değiştiğini karşılaştıracağız. 
Kuzu bunlar ya...

(Hafta sonundan iki diyaloğumuz var ki çok hoşuma gitti,
-Anne bugün sıcaklık ne kadar?
-23 derece kızım,
-Peki soğukluk kaç derece anne! 
- !*!"'!

..............

Arabadan giderken, etrafa bağırıyordu.
Plaj haber ! Plaj haber! 

Allah Allah dedim, plaj haber ne ola?
Neymiş beğenirsiniz?! 

Flaş haber! Flaş haber  ; )

MİNİKLERİM, MİNİKLERİMİN ANNELERİ- AİLELERİ, TANIDIĞIM, TANIMADIĞIM 
BÜTÜN SEVGİLİ ÖĞRETMENLER, 
OKUL DÖNEMİMİZ HAYIRLI UĞURLU OLSUN. 
YEPYENİ PENCERELER, UFUKLAR AÇILSIN ÖNLERİNE,
MELEKLERİ HEP YANLARINDA OLSUN...




6 yorum:

Merve dedi ki...

Yaz'ın bu kadar büyüdüğünü görmek, onunla bebekliğinde tanışmış biri olarak beni bile duygulandırdı... İnşallah çok mutlu yılları olur tüm hayatı boyunca. Başarılar onunla olsun :)

resimli günlük dedi ki...

Hayırlı olsun, önündeki 20 yıllık okul hayatı hep güzelliklerle, başarılarla dolsun. Diyaloglarınıza da bayıldım bu arada :)

Deniz dedi ki...

Çok teşekkürler Mervecim:)



Resimli Günlük, inşallah :)

Tibetin annesi dedi ki...

Ben Yaz'ın başarılı bir okul hayatı olacağından nedendir bilmem çok eminim. Acep sen annesi olduğundan mı? :)))

Seviyorum ikinizi de çok!

Deniz dedi ki...

canım benim :)

Bilgen dedi ki...

yaz'a başarılı bir okul hayatı, sana da kolaylıklar diliyorum. darısı seneye bizim başımıza:))