31 Ekim 2013 Perşembe

Karşınızda rol model!


Dostlar sorumluluk büyük. 
Ne yapsam aynısını yapmaya çalışan küçük bir takipçim var.
İşe kısa kollu giyemiyorum, çünkü ben kısa giyersem o da ben niye kısa giyemiyorum diyor.
Askılı gecelik giysem, ama şimdi seni gördüm, ben de böyle istiyorum diye tutturuyor. 
Normalde sabah kahvaltısını okulda yapıyor artık, çünkü epey erken oluyorlar okulda, 
ama ben evde kahvaltı yapıyorum diye, köründe uyanıyor. (6.15) 
Kendine omlet yapıyor.

Yani gördüğünüz gibi ne yaptığıma aşırı dikkat etmem lazım :))
Pop star, top model olamadık ama rol model olduk Allahımıza bin şükür... 

Şimdi bir omlet tarifi almaz mıydınız? 

7 yorum:

pe hito dedi ki...

Çok şeker maaşallah, benin de 3,5 yaşında bir kızım var. O da büyümek istiyor ve ne yapsam aynısını yapıyor..
:)

pe hito dedi ki...

Çok şeker maaşallah, benin de 3,5 yaşında bir kızım var. O da büyümek istiyor ve ne yapsam aynısını yapıyor..
:)

Günlükçü Bayan dedi ki...

böyle bir alet var :))
maşallah canım benim ne tatlı

Kerime Günaydın dedi ki...

maşallah çok tatlı.
bizimki 15.5 aylık olmasına rağmen çok fena çokk

Küçük Mucizem dedi ki...

O omleti kim yaparsa yapsın Yaz ın eli değmediği sürece aynı sonucu vermez sanırım. :)hem bizim evde çırpıcı var, böyle bir alet yok ki :D

annesiningülü dedi ki...

her çocuk senin gibi bir anneyi rol model alsa Deniz'im :)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Aynen sorumluluk büyük kızlar anneyi erkekler babyı taklit ediyor bizimki de babası ne giyse aynısından giymek istiyor az ağlamıyor bazen naparsın çok şirin Yaz'da ya acayip büyüyorlar hızla