25 Ekim 2013 Cuma

Uzun ince bir yolda....


Büyüdükçe daha iyi anlıyor her şeyin, her anının kıymetini...
Babanın sana vermediği izinleri, kızışını bile özlüyorsun...
Olsaydı da kızsaydı diyorsun. 

Aklına kazımaya çalıştığın anları arşivden çıkartıyorsun, bakıyorsun.
Üfleyemediğiniz mumlara üzülüyorsun. 

Bugün olaydı da, yeni yaşının mumlarını üfleseydik babam.
Doğum günün kutlu olsun... İyi ki doğmuş, iyi ki babam olmuşsun.

Bu sabah öğrendim, duymamıştım daha önce Aşık Veysel de seninle aynı gün doğmuş...
İkinize de selam olsun...





2 yorum:

duygu dedi ki...

iyiki doğmuş diyelim keşke daha çok yaşasaymış. boğazım düğümlendi. fotoğrafta çok anlamlı.

turkuaz kıyılar dedi ki...

Ahh ahhh sorma...için yanar, yoktur ama artık, rüyalarda buluşursun hep...
ahhh babam dedim yine, gözlerim nemli nemli...

nice yıllara diyelim, ben bizimle birlikte olduklarına, bizi duyduklarına kalpten inanıyorum...