22 Kasım 2013 Cuma

Sabahın güzellikleri

 İşe gelirken, böyle bir sahne gördük.
Çinli bir kadın sahilde tek başına keman çalıyor.
Nasıl inanılmaz, nasıl güzel…
Nasıl insanın içini coşkuyla dolduran bayıldım…


Ve sabahın diğer güzellikleri… 
Geçenlerde bir gün, Yaz bize darılıp, odasına girmiş kapısını kapatmıştı,
ben de kapının altından ona kalpli, malpli sevgi mesajları olan resimler yollamıştım.
Bugün o bana banyo kapısının 
altından bu resimleri attı.

Ve bir an tarif etti, çok sevdiği…
Benim eve gelip, ayakkabılarımı çıkartırken,
salona kafamı uzatıp, gülümseyip, merhabaaa dememi çok seviyormuş.
Küçük tatlı, sıcak yüreğinden öperim seni… 

2 yorum:

annesiningülü dedi ki...

o sıcacık merhabayı hissettim ♥

Sevginin Ruhu dedi ki...

Kızımı küçükken karşı komşuma bırakırdım. Bütün gün oynayan kızım benim okuldan geleceğim saatten yarım saat önce koltuğa oturur kapıya bakarak beni beklermiş. Bunu bana söylediklerinde çok duygulanmıştım. Bana bu anımı hatırlattınız sağ olun. Ne güzel hatıralar biriktiriyorsunuz.
Kızınıza ve size kucak dolusu sevgiler.