16 Aralık 2013 Pazartesi

Anne dediğin esnek olmalı…. Yani en azından kendi mutluluğu için...


Önce, Kibritçi Kız müzikaline biletlerimiz vardı.
Taaa kaç hafta önceden cumartesiye…
Sonra cumartesi okulun SBS tatilini telafi etmek için ders koyduğunu öğrendik.
Müzikal biletlerini bir arkadaşımıza verdik.
Sonra okul çıkışı arkadaşımızla olmak için sözleştik.
Ben de gündüz Engin Altandüzyatan mıydı, adını karıştırıyorum hep, 
tekerleme gibi, onun yeni filmine gidecektim.
Sonra cuma ateş çıktı.

Bu sefer okula da gitmedik, sinemaya da, arkadaşla da buluşmadık.
Ama ne yaptık, ateş vakitli  düşüp, gündüz gayet olunca şükrettik.
Evin içinde ana-kız takıldık. 
Mesela arşiv fotoğraflarına baktık.
Üstteki fotoğraf annemle ben oluyorum :))

Küçük hanım güzellik maskeleri mi yapmadı,
kendi tasarımı kıyafetler mi icat etmedi, 
benim incik boncuğumu mu karıştırmadı… 
Aklınıza ne gelirse...




Müzik olmazsa olmaz 
Jazz sevmezmiş, rock and rollcuymuş o kendi deyimiyle…

Genel olarak dizdizeydik… 


 Güzel anlar bankasına yeni sayfalar ekledik,
çok şükür bu hafta da...



Hiç yorum yok: