13 Aralık 2013 Cuma

"Efendisi olmayan samurayım ben…"


Geçen hafta, Bumerang'ın düzenlediği "İyi İçerik" 
Atölyesi'ne gittim. En içime işleyen söz
Ceyhun Yılmaz'ın söylediği
blog yazarları efendisi olmayan samuray gibiler oldu.

Hah, işte bu!.. Buraya geldiğimde o yüzden ohhhh diyorum,
evime geldim. Dilediğimce yazarım çizerim.
Bilmiyorum, kaçınız biliyor? 
Reklam yazarı kökenliyim, ondan önce de radyoda yazardım.
Hep yazdım… Yazdıklarımıza müşteriler revizyonlar verdiler, 
belli kısıtlar içinde yazıp durduk. Ve öyle de gidiyor bir yandan.

Burası nefes alanı… Güzellikleri paylaşabildiğin, 
huzur bulduğun, kendin olduğun bir yer… 
O yüzden seviyorum blogger olmayı… 
Eee artık neredeyse 5. yılım. 
Bayaa bayaa blogger'ım. 

Burada efendisiz bir samuray olarak takılıyorum.
Osss! Anjinsan savaaa : )

Reklamcıyız dedik; size en son çektiğimiz Arko Nem filmimizi de seyrettireyim.
Herkesten önce ; )


1 yorum:

annesiningülü dedi ki...

bende sevdim bu benzetmeyi ♥