9 Aralık 2013 Pazartesi

Güzel anlar bankası


Geçen gün SBS nedeniyle 2 gün okul tatil oldu ya,
Yaz'ın okulu iki cumartesi ders koymuş telafi için.
Sanırsın üniversite öğrencisi bunlar.
Bana kalırsa gayet de gereksiz. 2 günden ne olacak? 
Ama bardağın dolu tarafına bir bakınca…
Koca bir gün, bana ait :)  
Taa ne zamandır gitmek istediğim Çağan Irmak filmine giderim diye düşündüm ben de…

Bu arada kızımın da bardağın dolu tarafına bakışı çok hoşuma gitti.
Niye okul var cumartesi demedi, oleeeey annem alacak bugün okuldan beni diye sevine sevine gitti. 

Güle oynaya sinemaya giden ben, ağlaya hıçkıra çıktım sinemadan.
Annem dedi ki, sonradan sen bilmiyor musun bu adamı, ağlatır. Ne gidiyorsun… 
Seviyorum ama… Dilini, bakış açısını, karakterlerini…
Bu filmdeki Temmuz mesela… Kaybedenler kulübünden denebilecek bir adam.
Ama duyarlılığı, rüyaları, totemleri… İçindeki devi açığa çıkartan 
içgüdüleri… Güzeldi Tamam mıyız?  

Gittiyseniz, ya da giderseniz, #benseninletamamım hashtagiyle insanların paylaşımlarını
instagram'da izleyebilirsiniz. 

Hüngürt foşurttan sonra kızımla  dolaştık, bi' güzel.
Anne, kendini ruhsal olarak doyurduktan sonra çok daha verici
ve enerji dolu oluyor…

Modern bir yılbaşı ağacı bulduk gezerken… 
Ama yılbaşı ağacı dediğin yeşil, büyük olur, 
üstüne süsler asılır dedi, hasbam.
Beğenmedi… 

Ve yılbaşı için noel baba alacakmış.
Neden dersiniz?
Aşkı olsun diye… Nasıl yani? deyince sevgili getirecek sanıyor kendisine :-P
Şaşkınlıkla neee? deyince biz,
çevirdi lafı, büyüyüp sevgilisi oluncaya kadar, noel baba onun aşkı olacakmış.

Yine akşam azmalarımızı yaptık. Birbirimize poz verdik.

Şimdi masasına çizdiğine nasıl kızayım, bakar mısınız kalplere? 



Annemle vakit geçirdik, sohbet, muhabbetin dibine vurduk. 
Annemin evindeki her köşe ayrı bir malzeme. 


Veee sonunda ne zamandır toparladığım malzemeleri çıkarttım ortaya… 

Dün yaptım bunu ellerimle : ) Nasıl olmuş?


Kulağınız, gözünüz, kalbiniz hep güzelliklere açık olsun,
iyi haftalar, hadi eyvallah :)







2 yorum:

Bilgen dedi ki...

demek sende ki bu melek sevgisi anneden kalma:))

Deniz dedi ki...

Eş zamanlı aslında melek sevgimiz :)