3 Aralık 2013 Salı

Hayranıyım kendisinin...


Instagram'ı çok sevmemin nedenlerinden biri de 
çok farklı yaşamlarla yolumuzun kesişmesi…
Kristin Rogers, gördüğüm en özgün kişilerden biri.
Instagram'da hayranıyım kendisinin.
2 çocuk, biri evlatlık edinilmiş.
Biri sarı, biri zenci…
Evde tavuk, horoz, tavşan ve bilumum mahlukat dolaşıyor. 
Çocuklar home schooling tarzı, evde eğitiliyor.

Kristin ise online fotoğraf öğretiyor.
Böyle de bir insan var hayatta…
İyi ki varsın Instagram… 

(Böyle arada tavsiye ettiklerimi yazayım ben iyisi mi bak ) 







4 yorum:

Yazgüneşi dedi ki...

eve gel
tımarhane gibi
tam benlik valla süperlinoymuşşşş
özenmiş gördüm kendimi :)

annesiningülü dedi ki...

oy takibe alıyorum bu güzellikleri :D

nehircce dedi ki...

Çok ilginç..ama keyifli de fot.bakmak merak ettim doğrusu..Tavşana bayıldım :)

Bilgen dedi ki...

aa ben bunu hiç farketmemişim. hemen takip ediyorum:)