18 Aralık 2013 Çarşamba

İtiraf saati…


Daha önce bahsetmiştim, yatma, uyku saatleri bizim için çok özel.
Günün en dokunaklı, en derin sohbetleri uykudan önce yapılıyor.
Televizyon yok, başka uyaran yok…

Biraz kitap, biraz sohbet…
Ve geçen gün bir itiraf geldi.
Emir, kızıma aşıkmış!!! 
Bir resim yapmış, Yaz'la evlenmeye giderken çizmiş kendini.

Ertesi akşam da bi punduna getirdim, 
sordum : Eee sen ne düşünüyorsun bu konuda…
Mırın kırın etti cevap vermedi.
Başka bir arada, ben de aşkım olunca falan gibi bişey söyleyince
senin aşkın var mı ki dedim?
Bana kim aşıksa o… 
dedi.

İlla sana aşık diye sen de ona aşık olacaksın diye bişey yok.
Kalbinin sesini dinle sen, dedim.
Fazla da deşmeye gelmez bu konuları.

Yavaşça sıyrıldım konudan… 

Aşk konuştuk kızımla yahu: ) 


Ya aşk deyince, şu arabaya aşık oldum.
Fiat 500L… Tanıtım gününe katıldım, test sürüşü yaptım.
İlk görüşte aşk diyebiliriz ;) 




3 yorum:

annesiningülü dedi ki...

oyyyy ♥

Tarkanın Annesi dedi ki...

çok tatlı uyuyor ne kadar güzel onların uykularını izlemek. Bu arada laf aramızda böyle güzel kızla kim evlenmek istemez maşallah

Nesrin dedi ki...

:)) Yaz hanım aşık olmuş :) Ne tatlı bu kız . !