23 Aralık 2013 Pazartesi

Noel Baba niye İstanbul'a gelmiyor ki?


Biraz müzikli, bolca da bebekli bir hafta sonu oldu…
Öncelikle piyano dersi var bizim için cumartesi sabahları.
Her açıdan iyi oldu. Hem Yaz çok seviyor, hem de ben 1 saat sessizce oturup,
kitap, tweet falan okuyorum…


Yaz bebekleri, kuzenleri çok çok seviyor net!
Resmen içi titriyor onlara.
Cumartesi, teyzesi misafir ağırladı, arkadaşlarını…
Gözlerinin içi parlıyordu, arkadaşlarına Derin Mavi'yi tanıştıracağı için… 


Yaz'ın yaşıtlarını oyalamak için içeride yeni yıl konseptli 
Bardabas kutusunun içinden çıkan küçük yılbaşını ağacını yaptık.
Sonra kura çekip, çıkana ağacı verelim dedik.
Orada biraz işler karıştı. Kurada çıkmak, ya da çıkmamak…
Her şeye böyle böyle alışıyorlar işte. 




Pazar günü de baba tarafı ailesinin kadınları bir araya geldi.
Tam bir cümbüş oldu. 
Bir tane kına gecesi kostümü buldu.
Temsili kına töreni dahil türlü eğlence vardı. 


Ve yine topladı bebeleri etrafına…

Durup durup söylüyor,
ben Derin Mavi'yi, Rumi'yi, Arya'yı çok seviyorum...


Yılbaşında gerçek Noel Baba'yı görmeyi çok istiyormuş.
Niye Türkiye'ye, İstanbul'a gelmiyor ki dedi.
Türkiye öyle bir karıştı ki kızım, 
şu sıralar Türkiye'ye kimse pek uğramak istemiyor. 

3 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

şu kına gecesi kostümlü resmi çok şeker vallahi son cümle içinde doğru söze ne denir ülkeyi yeye bitiremediler aç gözlüler

resimli günlük dedi ki...

1. ve 4. fotoğraf... Bak bak doyamadım :)

Deniz dedi ki...

- Yakıştı kostüm zilliye : ) Teşekkür ederiz