15 Ocak 2014 Çarşamba

Çocuk netliğinde yaşamak...


Dün akşam yine yatma saatinde sohbet ediyoruz, 
başladı dökülmeye…

"Bizim okulda falanca var ya…" 

"..evet? var…"

"O sürekli Yaz, Yaz, Yaz diyor, sürekli peşimden geliyor. Sürekli bana güzel şeyler söylüyor." 
(kız bir arkadaş bu, yanlış anlaşılmasın. ) 

"… e tatlım ne güzel işte…"

"Kulağa iyi şeyler gibi geliyor ama beni bunaltıyor. Bunalınca istemeden öfkeleniyorum."


Ne kadar net değil mi? 
Duygularını net olarak anlamlandırabilmek… 
Duygularından utanmamak...
Ne kadar güzel. 

5 yorum:

resimli günlük dedi ki...

Aman Allah'ım bu cümleler bu minik kızdan mı çıktı gerçekten? Kocaman kocaman insanlar tanıyorum, duygularını bu kadar net, bu kadar iyi, bu kadar özgün ifade edemeyen...

nehircce dedi ki...

Çok seviyorum bu yaşların güzelliklerini ,konuşmalar açıklamalar her şey net açık ve sevgi dolu..

Deniz dedi ki...

- Resimli günlük, zaten bence çocuklarda var bu netlik. İnsan büyüdükçe hislerinden suçluluk duyup, bastırmaya çalışıyor. Şimdi tekrar keşfedip, o netliği yaşamaya çalışıyoruz biz büyükler

- Di mi : ) Nehircce sevgiler

annesiningülü dedi ki...

bu halini hiç kaybetmesin

Duslerimden İnciler dedi ki...

Çocukların en çok dürüstlüklerini seviyorum. neden büyüdükçe bu özellik azalır ki ?
Umarım Yaz hep böyle doğal kalır...