10 Ocak 2014 Cuma

2 kitap önerisi




Hafta sonu gelirken, belki fırsatınız olur kitapçılara uğrarsınız, 
Yaz'ın kitaplığından 2 güzel kitap önermek istiyorum. İlki Kara Kedi, Güzel Kedi… Siyah olduğu için sokaklarda dışlanan, sonra sahibi tarafından çok sevilen bir kedinin hikayesi. Çocuklara önyargısız, her rengi sevmeyi öğreten çok şeker bir kitap.








İkincisi, Bir gün tavşan kralken.. Ormanda tavşanın kral olduğu ülkede bütün vatandaşlar çok mutluymuş. Çünkü tavşan, aslan gibi şiddetle yönetmiyormuş ülkesini.Derdi sıkıntısı olan hayvanı dinliyormuş tavşan…Aslan o ülkedeki hayvanların nasıl bu kadar mutlu olduklarını merak etmiş. Ve tavşan kralı kaçırmış. Ona nasıl bu kadar mutlu olduklarını sormuş ama tavşan cevabı bilmiyormuş…
Cevap bütün hayvanların birbirine bağlı olması, hepsinin birbirinin yardımına koşması ve mutlu olmak için çaba göstermeleriymiş…





Mutlu mesut okumalar…
İyi hafta sonları kitap kurtları ve minik kitap kurtcukları :) 

3 yorum:

anne cafe dedi ki...

çok teşekkürler:) ilk fırsatta alacağım çok beğendim ikisini de. artık ne güzel çocuk kitapları...

Deniz dedi ki...

Aynen, ben kendim de bayılıyorum, bakmaya, okumaya

Bilgen dedi ki...

Harika, ben de not aldım. teşekkürler.