2 Ocak 2014 Perşembe

Onda neyi seviyorum?


Hani ailemiz, sevdiklerimiz zaten elde var 1000'le başlar,
can ciğer oldukları için severiz onları daha baştan.
Bununla beraber bazı kişilik özelliklerini daha bir başka severiz.
Ne iyi deriz.

Yaz'ın sevdiğim bir özelliğini yılbaşı tatilinde keşfettim, 
daha doğrusu üzerinde düşünme fırsatı buldum.

Yılbaşı için bir sürpriz yapmış, kalacak bir yer ayarlamıştım.
Yaz çok heyecanlıydı. Oraya vardığımızda kalacağımız bungolow'a 
girdiğimizde içerisi buz gibiydi, kaloriferi yakıp ısıtmamışlar.
Oda çok bir dızlaktı. İki yatak bir sehpa.

Bizimki gözlerini etrafta dolaştırdı, bozuldu biraz. 
Hiç böyle düşünmemiştim odayı dedi.
Doğrusu ben de daha sıcak, sevimli görmüştüm internetten…

Ama biraz sonra odayı ısıttık. 
Bavulları koyduk, yerleştik. 

İşte o sevdiğim özelliği boy gösterdi o aşamada :) 
"Alışabilirim sanırım…" dedi. 
Surat asmak yerine, alıştı da... 
Biraz Polyannalık onda da var sanırım ; _ )
Çok şükür ki… 

Umarım hepinizin yeni yılı iyi başlamıştır, 
iyi devam eder.

Görüşmek üzere, sevgiler...


4 yorum:

Nesrin dedi ki...

:) NE DE İYİ ETTİNİZ :)
YAZ ZATEN ÇOK TATLI VE ÇOK AKILLI BİR KIZ :)
MUTLU YILLAR

Anne İş'te dedi ki...

Deniz,ben sizi izlemeyi,seni yazdıklarından okumayı çok seviyorum...

Deniz dedi ki...

Nesrin, çok teşekkürler, sevgiler :)


Dijlecim canım, kalp kalbe karşıdır: )

annesiningülü dedi ki...

önündeki en güzel örnek sensin ♥