31 Ocak 2014 Cuma

Şarkılardan fal tuttum aşka...



Aşk nedir diye sordum kendime? Teoman cevap verdi: "Aşk nedensiz sevmektir" diye…

Aşk var mı dedim aslında cevabı bilerek Ortaçgil yetişti: "Kafdağı'nın ardına saklansa bile aşk var."

Ego yoktur gerçek aşkta değil mi dedim, "Aşk yok olmaktır" dedi yanık sesiyle.

Sevdiklerinle güzeldir her yer bilirim, destekledi beni Dalkılıç
"Neyleyim İstanbul'u?"diye sordu yumuşak yumuşak.

Kızdığımda, öfkelendiğimde ne yapmam lazım dedim? Cevap Gökhan Türkmen'den geldi :
"Aşk lazım." 

Kurban bağırdı kulağıma : "Yalan dostum, aşk diye bir şey yok"

Demir yok dedi, olur mu öyle, gökten aşk için indik yere, sana söylüyorum, "Aşktan da öte." 

Sordum evrene doğru yolda mıyım diye, MFÖ yanıtladı : "Hep böyle sev" diye…

 Ezberlenince tüm şiirler, okununca bildik mısralar ne olur aşka dedim. Kolpa girdi devreye :
"Beni aşka inandır."  

Neyse ki günün sonunda Pinhani girdi her seferinde . "Ben ki sevmekten hiç usanmam." 

Ve her sabah Yeni Türkü'yle : "Aşk yeniden…" 



2 yorum:

Murat dedi ki...

Herkes eğriyi doğruyu bilir
Herkes uzman herkes rekortmen
Öyle eminiz ki yolumuzdan
İster haydut ister centilmen ama
Aşk var bir tek aşk var
Aşk var mı var
Aşk var
Herkes bir inancın peşinde
Herkes militan herkes fedai
Öyle değiştirdik ki dünyayı
Uyanık akıllı dürüst enayi
Ama aşk var bir tek aşk var
Aşk var mı var
Aşk var
Kaf dağının ardına kaçsa bile aşk var
Yatak çarşaflarına sıkışsa bile aşk var
Yalnız bir titreşim olsa yada bir kıpırtı kalsa
Yine aşk var
Paranın esiri olduk
Ne kadar iktisat o kadar mutluluk
Birer birer yeniliyorduk
Önce adalet sonra güzellik
Ama aşk var bir tek aşk var
Aşk var mı var aşk var
Savaştık savaşa yazdık
Yenen ağlar yenilen ağlar
Bir baktık ki yapayalnızdık
Diyen ağlar demiyen ağlar
Ama aşk var bir tek aşk var
Aşk var mı var
Aşk var

Bülent Ortaçgil

anne kaleminden dedi ki...

çok güzel olmuş, bizlere hep tercüman ezgiler...