6 Ocak 2014 Pazartesi

Yaz'ın hayal sandığı


Bir hayal sandığı varmış kızımın. Sağ tarafta iyi şeyler, sol tarafta kötü şeyler varmış. 
Bir anahtarı varmış, anahtar onun içindeymiş.
Nedense, kötüler gece uykuya dalacağı zaman ortaya çıkıyormuş.
(Çizgi filmlerdeki kötü karakterler vs.) Gündüzleri güzel şeyler çıkıyormuş sandıktan.

Bunlar kendi ifadeleri… 
Dün gece, uyku saatindeyken bize içini açtı. 
Korkulu rüya görmekten neden korktuğunu anlattı. 

Bugünlerdeki favorisi, Robie Williams'ın şu şarkısı, onu dinleyeyim baba,
hayal sandığımdaki iyi şeyler artsın dedi.
İçinde söylenenler de bi içten ki… Bu şarkıyı Robie kızına yazmış. 
Babasına defalarca dinlettiriyor. Sandığımdan iyilikler taştı dedi sonunda. 
Sözleriyle olan videoyu da koydum o kadar içten ki, 
bir babanın kızına söyledikleri bu kadar mı kalbe dokunur: 
Bu orijinal klip: 

Bu da sözleri :


Yabancılarla  karşılacaksın, hayvanat bahçesine hoş geldin
Acı hayalkırıklıkları, bir ikisi dışında
Bazıları kızgın, bazıları kaba, bazıları iki yüzlü, birkaçı temiz

Genç bir adamla dans etmeye disco'ya gittiğinde,
Basit tut, öpmek zorunda da değilsin… 

Kahraman olduğunu düşünen idiotlarla vaktini harcama, sana ihanet ederler
Bize dayan

Bütün günler ve geceler boyunca, ben orada olacağım
Yaşamına karşı nazik ol, 
Eğer beni istersen orada olacağım, eğer ihtiyacın olursa orada olacağım… 

Kendini sevdirmeye çalışma, her telefona cevap verme
Bebeğim bir dev ol, bırak dünya küçük kalsın
Eğer seni kırmak isterlerse, babana haber ver bebeğim

Kalbini vermeye karar verdiğin zaman, 
onu hakettiklerine emin ol,
 Emin değilsen, bulana kadar ara… 

Işığa doğru git kızım
Ben de seninle geleceğim,
Bütün günlerinde ve gecelerinde
Adımı söyle ve orada olacağım. 
(ağlattı beni yahu) 

Babana bize bu şarkıyı tanıştırdığı için çok teşekkür ederiz.
Evet adımızı söyle ihtiyacın olduğu an biz oradayız, bebeğim. 

Ve sonra da ne mi oldu?
Bir de youtube'dan Stressfree Child diye bir kanal var ona üye olduk.
Mışıl mışıl huzurlu bir uykuya daldı… 


4 yorum:

dijle dedi ki...

siz de fena halde benim kalbime dokunuyorsunuz Deniz!Fotoğrafa ayrıca bayıldım

Bilgen dedi ki...

şarkıya bayıldım. nasıl kaçırmışım ben bunu dedim ve hemen kocama dinlettim:)

Deniz dedi ki...

Dijlecim :) Saolasın arkadaşım. Sen güzel kalbinle okuyorsun ya, onun da etkisi var

Bilgen, di mi ya, yazdığım gibi bayıldım

Deniz dedi ki...

Dijlecim :) Saolasın arkadaşım. Sen güzel kalbinle okuyorsun ya, onun da etkisi var

Bilgen, di mi ya, yazdığım gibi bayıldım