25 Şubat 2014 Salı

Kızıma kulak vermek terapi gibi


Gündem sıcak… Bari elalemin oğlu ne demiş gündeminden biraz buraya kaçayım dedim. 
Çocuk felsefesinin, masumiyetinin sıcaklığına sığınayım… 

3 laf kaydettim köşeye, yazayım da unutmayayım diye…
Hayranım bu laflara :) 


Birincisi sanırım bir Murat Boz klibi izlerken, 
aaaaa baba, anne bakın göğüslerini açmış, gösteriyor dedi.
Niye erkekler bikini üstü giymiyor, biz giyiyoruz?
En azından atlet giyseydi diyor…

Ben bu cinsiyet ayrımcılığının önünde hiçbir şey söyleyemiyorum.
Göğüsse erkekte de var, onlar niye örtmüyor?
Ne diyeceksin, erkeğe ayıp yok kızım mı?

………….. 

İkincisi ajanstan bir arkadaşımın aldığı evlilik teklifiyle ilgiliydi.
Ona günlük olaylardan bahsederken, Merve ablana sevgilisi evlenme teklifi etmiş,
bir tekne kiralamış, müzik çalmış, yüzük vermiş dedim. Çok romantik olmuş dedim.
Gün batarken mi dedi? Niye dedim? 
Gece ve gün batımında daha romantik oluyor dedi :))) Cadı ; )

………… 

Üçüncüsü de dün akşamdan…
Yatmaya hazırlanırken, bir an gözüm telefonuma takıldı,
foursquare'den gördüm, aaa bak İrem ablan evdeymiş dedim.
Tabii o foursquare bilmiyor, 
"niye haber verme gereği duymuş ki" dedi…
Al sana dışarıdan, hiç bilgisi olmayan birinden sosyal medya yorumu :)) 
O mesaj olarak bana gönderdi herhalde…


Velhasıl arada kendi t.a.p.e'lerimize dönmekte fayda var. :) Bİzdekiler böyle işte… 

2 yorum:

Merve dedi ki...

haha :) yerim ben onu, doğru söylemiş, 3'ünde de… :)

Oytunla Hayat dedi ki...

gülümseyerek okudum :)) Burdanda evlenme teklifinin tekne ve yüzükle hallolmadığını bir gün batımına ihtiyaç duyulduğunu öğrensin beyler işte :))) Bayıldım bu cimcime hallere