6 Şubat 2014 Perşembe

Sevgi özgürlük ister.


Anlatmaya fırsatım olmamıştı.
Bizim bi' muhabbet kuşumuz oldu dostlar.
Bize gelişi de ayrı bir hikaye…
Hiç niyetim yoktu bir muhabbet kuşu almaya,
çünkü evlenmeden önce bir kuşumuz vardı, çok seviyorduk, 
ama başına bir şey gelince çok üzülüyor insan…
Yerine hiç bir kuşu koymak gelmemişti içimizden.

Derken bir sabah, dışarı çıkmak üzere apartmanın girişindeyken bir şey unuttuğumuzu anlayıp, yukarı çıktım, bir döndüm ki, baba-kızın elinde bir kafes…
Bizim  apartmanda yaşayan bir tanıdığımız elindeki kuşa aaaa ne güzel diye 
tezahhurat eden Yaz'a o zaman senin kuşun olsun diye vermiş.
Ben geldiğimde bir söz hakkım kalmamıştı zaten.

Neyse, bize geldiyse bi' sebebi vardır dedim.
Kuşumuz oldu. Yaz da adını SEVGİ koydu.
Erkek ama olsun, sevginin kızı erkeği olmaz.
Bizim bu Sevgi, ne cikliyor, ne konuşuyor.
İnsan üzülüyor, ötsün şakır şakır bıcır bıcır konuşsun istiyor.
Yanına gidiyorum, muhabbet ediyorum, yok…
Dışarı çıkartmamıza da Yaz itiraz ediyor, üstüne doğru uçmasından çekiniyor.

Velhasıl, geçen sabah ikna ettim, dedim şu çocuğu kafesinden çıkartalım biraz, yazık günah.
Yaz da ikna oldu. 
Kuş çıkar çıkmaz bir şakımaya başladı, bir cikcikledi…
Keyfi yerine geldi. Benim de…

İronik bir tablo çıktı ortaya:
Sevgi özgürlük ister ; )