17 Şubat 2014 Pazartesi

Taksim macerası



Vay be, kızımla Taksim'e, İstiklal'e de gidiyoruz ya artık.
Pek bi' hoşuma gitti. Taksim kimliğini hiç kaybetmesin istiyorum, o da büyüyünce bizim gibi
eğlenmeye, öğrenmeye Taksim'e gitsin... 


Cumartesi günü hangi rüzgar attı bizi Taksim'e derseniz, 
Pera Müzesi'nde çocuklar için bir atölye vardı, önce Picasso sergisini gezdiler, sonra 
aşağıdaki atölyede gördüklerini resmettiler.



Oradan çıkınca çarşı pazara daldık. En sevdiğim pasajlardan Aznavur'a soktum onu.
Dansöz kıyafetini görünce, üşürsün kızım dedi ; )



Ama büyülenmiş gibi bakması da gözümden kaçmadı.
O dükkanlara girişi çıkışı, sanki 40 yıllık İstiklal sakini...


Tabii olmazsa olmaz protestolar da gördük. 
Bu bir tanesi… Tecrit öldürüyor, diyen abiler, ablaların protestosu…

Daha sonra ise Ali İsmail Korkmaz'ın annesinin başta olduğu 
bir grup yürüdü. Arkalarından da polisler…
Aaa ilk defa bunları gerçek hayatta gördüm dedi Yaz...

Bu arada, meğerse Hard Rock Cafe açılmış, benim haberim yokmuş.
Hanım, 5.5 yaşında, Hard Rock Cafe de gördü maşaallah.



 I love rock'n roll diyen bi hatun için çok uygun bir mekan.


 Sonrasında ise Hakan Gerçek tiyatrosunun sahnesi hazırlanıyordu, arkadaşlar çalışıyor orada.
Uğradık, bizzat sahne kontrollerini yaptık ; ) Savunma oyununun dekoru olur aşağıdaki….


Haaa söylemeden geçemeyeceğim, sevgililer günü akşamını aldığım 
şarap ve mezelerle 
tek başıma kutladım :) Çünkü koca efendinin beli tutulmuş, kendini yataktan kaldıramadı.
Ama mühim olan kutlama yapılacaksa, kendi başına da olsa, o kadehi "şerefe" diye kaldırabilmek… 


3 yorum:

Nesrin dedi ki...

keyfiniz bol olsun ! Ne de güzel gezmişsiniz siz öyle :)

Yazgüneşi dedi ki...

bu fıstıklı lokum tadında taksim gezginini fena halde yiyesim var desemmmmmm

Deniz dedi ki...

Nesrin çok sağol : )


Neslihan, gelin buralara, sen lokum ye, ben capon : )