17 Mart 2014 Pazartesi

İnadına… hayat…

Belim ağrıyor bugünlerde… 
Bunun fiziksel nedenleri vardır elbet.
Yani gece yarısı yanıma gel anne, biraz yanımda kal diyen 
kuzumun yatağında kıvrılmak gibi…

Ama her şeyin psikolojik nedeni de var
benim inanışıma göre..
İçinden geçtiğimiz günler
belime de baskı yaptı sanırım… 

Bi kapılıp kapılıp gidiyoruz,
sonra hop noluyor, hayat bu değil diyoruz,
devam ediyoruz.

Yani memleketin durumu 20 sene böyle gitse,
bizim 20 yılımız gitmiş olacak.
Memleketin gerçekliğinden kopmadan,
hayatı da yaşamalıyız… Yok başka yol… 

Şu yükselen yeni nesile umut aşılayarak,
güzel anlar yaratmaya devam etmek… İnadına...




Hayat bize limon verdi 
bugün de böyle… 


İyi olanı dilemeye devam edelim… İnadına…


Aşağıdaki videodaki gibi,
yavv hayat dediğin sevdiğin biriyle, sağlıkla nefes alıp, verirken bir fincan kahve içmektir,
başka bir şey değil…

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam Deniz,
Kesinlikle sana katılıyorum. Geçmiş olsun buarada. Şimdi ben kimim? Ben bir dönem minimalist adlı blog sahibesi Ünver. Seni yakından takip ederdim. Sana niye yazıyorum. Uzun zamandır bloglara bakmıyordum geçen aklıma geldin nedeni de miniğin maşallah büyümüş çok tatlıydı zaten iyice ballanmış; senin eski postlarına baktım uzun süre. Benim de buarada ikizlerim oldu şuan 1.5 yaşındalar. Senin deneyiminden yararlanabilirim diye Yaz'ın 1.5 yaş dönemine geriye sardım faydalı bilgiler edinebildim not aldım ama naçizane bir vaktin olduğunda blog arşivini yeniden düzenleyebilir misin? Nebileyim etiketler oyuncaklar, kitaplar, oyunlar vb. etiketler olsa daha yararlı olacak çünkü geçmişe dönmek çok vakit aldı malum zaman problemi var birde hepimizin. Naçizane bir istek. Tabiki dikkate de almayabilirsin. Sevgiler kocaman...

Deniz dedi ki...

Selaaaam :) Tebrikler bebişlere…



Çok haklısın. Aslında o günler, bir el atmalı…
Aslında biliyor musun blogspot wordpress'teki gibi yukarıya menü yapma özelliği verse çok daha kolay olacak bu…

Adsız dedi ki...

çoooookkkk teşekkürler; şimdi kolayca ve de hızlıca okuyabilirim... Sevgiler. Ben ara ara uğrarım yine:)))

Ünver

Deniz dedi ki...

Canım yalnız aynı etiketler altında toplaşması için biraz daha çalışmam lazım