2 Nisan 2014 Çarşamba

Daha karpuz kesecektik?


Geçen sabah, seçim sonrası gün okullar tatildi ya,
baba-kız evdelerdi, ben çıkıyordum.
Bağırdım ikisine:
"Ben çıkıyoruuum."
Babası dedi ki:
"Gitme ya, daha karpuz kesecektik?"
Yaz'ın o masum tepkisini hiç unutamayacağım, ya da en azından yazdığım için unutmam.
"Hiiiiiii, karpuz mu?" 

İşte çocukla yaşamın güzelliği… Karpuz aşığı kızım karpuz mevsimi geldi diye sevindi.

Seçimlere gelince. 
31 Mart'la şu andaki duygularım farklı.
Umutsuz falan değilim.
Kendime döndüm, düşündüm, yapmam gerekenleri… Hala da düşünüyorum.
Ama inanıyorum, değişim çoğu zaman zorlu görünür.
Ama bize çok şey öğrenir. 
Öğreniyoruz. Birbirimizi, değişmeyi, kabul etmeyi, ama pes etmemeyi…

Aşağıda başka bir platformda yazdığım bir yazıyı paylaşmak istiyorum :



1 yorum:

annesiningülü dedi ki...

umut hep var olsun içimizde canım, inanıyorum güzel günlere