18 Nisan 2014 Cuma

İnternette gördüğümüz her şey yalan mı?


Bazen sabaha motivasyon katabilmek için akşam için güzel bir şey vaat ediyorum.
Dün de sabahtan söyledim, akşam ben geldikten sonra yürüyelim beraber, gidip dondurma yiyelim…

Böyle zamanların sohbet fırsatı sunması da iyi oluyor.

Biz böyle kız kıza konuşarak giderken, önümüze zavallı bir kediciği kovalayan iki köpek çıktı.
Anne, sen barış konusunu işlerken, internetten bulduğun bir fotoğrafı vermiştin ya, hani köpeğin kediye sarıldığı… Yalanmış o. Bak gerçek hayatta öyle olmuyor. Eee bazen değişiklik gösterebilir dedim.

Yok yok ekranda gördüklerimiz yalan dedi ısrarla. Esma, internetten barbie'nin dolabını almış, orada mor elbise var gözüküyormuş, eve gelmiş bir bakmışlar ki yok.
İnternettekiler gerçek değil… 

Haydaaa, bir uçtan bir uca…. 
Ben de, evet kızım yalanlar da var doğrular da.
En iyisi sen gördüğün şeyleri araştır, her şeye inanma, sorgula…

Şimdilik bu kadar bilgi sana yeter ; ) 

2 yorum:

Nesrin dedi ki...

Hay Allah , kız doğru diyor iki şeyde farklı çıkmış :)
yine diyorum bu kız çok tatlı :)

annesiningülü dedi ki...

birbirinize vakit ayırmanıza bayılıyorum