29 Nisan 2014 Salı

Şanslı danalar



Çok komik muhabbetlerimiz var bizim :) 
Unutmadan, karambole gelmeden
yazayım. 

İlki dünyanın en şanslı danalarıyla ilgili.
Anneannesiyle sohbet ederken,
Hindistan'da ineklerin kutsal olduğunu öğrendi.
Ve kesilmediğini… 
Oooo Hindistan'daki danalar çok şanslı demez mi:))))

…….  

Sıradaki şanslılar yiyecek satanlar :)
Geçen gün bir alışveriş merkezinin üst katında yemek yiyoruz, her taraf dolu. Boş masa yok.
Aşağıdaki ev eşyaları satan mağazaya baktı ve oradaki her şey olduğu gibi duruyor, 
yiyecek satanlar daha şanslı, daha çok satış yapıyorlar dedi :))

………

Ve sıradaki bomba bize geldi.
Dişlerini fırçalarken, bana seslendi:
"anneee senin çocukluğunda bazı kelimeler var mıydı?"
"Mesela?"
"Mesela anne…"
"E tabii çocuuum."
"Hani siz eski çağlarda doğdunuz ya, o bakımdan sordum?"
Hönkkk! 

İmza dinozor anne :) 

(Yukarıdaki de şu habire tatil günlerinden geçerken, 
bidiliğin yaptığı salatalıklı omlet. Iyyy gerçekten leziz :-P )

5 yorum:

Nesrin dedi ki...

HİHİ:) DOĞRU DİYOR KIZ NERESİ DOLUYSA ORASI DAHA ŞANSLI :)

resimli günlük dedi ki...

Son fotoğraf çok güzel!
Benimki de beni tarih öncesi çağlardan gelmiş sanıyor. Bir yerde de haklılar tabii, ben oğlumun yaşlarında, annem de benim yaşlarımdayken, annemi o kadar büyük o kadar büyük zannederdim ki benim o yaşa geldiğim günü hayal bile edemezdim. Göz açıp kapayana kadar geldim, geçiyorum bile :)

annesiningülü dedi ki...

Yağmur'un siz küçükken siyah-beyaz mıydınız? sorusu vardı :) aklıma geldi ;)

anne kaleminden dedi ki...

oğlum da dedesinin dinozorları görüp görmediğini soruyor bana, çok komikler bunlar ya :)

Deniz dedi ki...

Nesrin :)))

Baharcım, çok komiiiik :) Bunu hatırlamıyorum bak

Anne kaleminden, şaka gibi ya