25 Nisan 2014 Cuma

Şimdiki çocuklar harika


Çocukluğumuzda okumuştuk, Şimdiki Çocuklar Harika kitabını…
Bugün tekrar okumaya karar verdim.
Bu kararı vermeme duyduğum bir karar neden oldu.

Bu kitabı öğrencilerine tavsiye eden 13 öğretmene soruşturma açılmış.
Bir basamak ötesi kitabın yasaklanması olabilir.
Ben de bir miktar kitap sipariş verdim. Konusunu belki bilirsiniz :

“Şimdiki Çocuklar Harika” kitabı 2 küçük çocuğun, Zeynep’le Ahmet’in mektuplaşmalarıdır. Aynı okula giden ve aynı apartmanda oturan çocuklardan birinin babası başka şehre tayin olur ve çocuklar mektuplaşmaya başlar. Mektuplarda büyüklerini eleştirirler, çarpık sisteme takıntılıdırlar esasında. 

Aziz Nesin, çocukların nasıl düşündüğünü anlamaları için anne, 
babalar ve öğretmenlere de tavsiye etmiş kitabı… 

Ben de, neredeyse klasikler arasına girmiş bu kitaptan 3 kişiye armağan etmek istiyorum.
Sizden isteğim, 
#şimdikiçocuklarharika  hashtagiyle ister burada bu postun altında yorum olarak
ister twitter'daki annesozu adresindeki paylaşımımın altında, 
ya da facebook'taki annesozu sayfasındaki paylaşımın altında 
bir cümle paylaşmanız

#şimdikiçocuklarharika çünkü… 
gibi.

Paylaşmak güzeldir ; )


5 yorum:

atolye nott dedi ki...

en sevdiğim kitaplardan biridir. Kitaplığımdan biri aldı ve geri dönmedi tekrar okumayı çok isterim umarım çıkar #şimdikiçocuklarharika

... dedi ki...

#şimdikiçocuklarharika yürüyecekler Atatürk'ün açtığı yolda, sahip çıkacaklar yarınlarına, güvenim, inancım sonsuz bizim gibi yetişen, bizim yetiştirdiğimiz yavrularımıza...

annesiningülü dedi ki...

güzel yürekli insan ♥

Deniz dedi ki...


Çekilişimiz sonuçlandı, bloga yorum bırakanlardan adı gözükmeyen (…) #şimdikiçocuklarharika yürüyecekler Atatürk'ün açtığı yolda, sahip çıkacaklar yarınlarına, güvenim, inancım sonsuz bizim gibi yetişen, bizim yetiştirdiğimiz yavrularımıza… diyen annemiz, Facebook'ta yorum bırakan Derya Kurt ve Özgür Tan…

Bana adreslerinizi yazar mısınız , deniz_koker@yahoo.com adresine… Tebrikler sevgiler

... dedi ki...

Merhaba,

Kitabım ulaştı, keyifle okuyorum.
Çok teşekkürler...

Sevgiler...
İpek (Eda'nın annesi)