12 Mayıs 2014 Pazartesi

Anneler gününün ardından…


Anneler günü bir güne sığmaz, bla bla blaaaa… 
Ama hiç olmazsa bir gün de olsa fazladan takdir edilmenin de kötü bir tarafı yok ; ) 
Böyle de bir girizgah yaptıktan sonra Anneler Günü hafta sonunda neler yaptık, neler ettik konuşalım hanımlar :) 

Ben cumartesi günü Bumerang'ın düzenlediği Anneler Günü şenliğine gittim, daha doğrusu Yaz'la gittik. Bumerang'a da iyi ki katılmışım. Blog yazarı olduğunun iyice idrakine varıyor insan, seviyorum blog camiasını…

Neyse efendim, Bumerang güzel bir organizasyon hazırlamış.
Bir tarafta sohbetler vardı, bir tarafta Faber Castell'in çocuklara hazırladığı bölüm…
Böylece anneler iki çift laf dinleyebilmiş oldular. 

Programda meşhur blogger annelerle sohbetler (Hassas anne, Komirra, Nil's mum)
onun dışında hamilelik, emzirme üzerine bilgilendirmeler,
astroloji ne ararsınız vardı. 

Çok fazla bilgi yazabilir miyim hayır. 
Çünkü bütün anneler, zırt pırt aktivite odasındaki çocukları kontrol etmeye gidiyorduk. 

Kulağımıza ne çalındıysa o kadar. 
Bu arada KEŞKESİZ DOĞUM konuşmasını özellikle çok beğendim.
Normal doğumda bahsedilen korkunç ağrıların olmak zorunda olmadığından bahsetti
Doğum ve hamilelik terapisti Züleyha Aydın… Nefes alma teknikleri, babanın yardımı ve eğitimi, 
hatta doğum esnasındaki yatış şekli bile ağrısız ve keşkesiz doğuma yardım ediyormuş.
Doğum yapacak eşinize dostunuza önerin ve yönlendirin mutlaka.

Bu arada organik rengarenk domatesler harikaydı. 

Pazar günü geleneksel anneler günü kahvaltımızı yaptık. 
Beste de anne olarak katıldı bu sefer. 
Ve Derin Mavi vardı yeni eleman :) 


Onun dışında şu yüzüğü keşfettim, size bahsetmek isterim. Çok güzel tasarım, içinde süt varmış.
Emziren bir anneye güzel hediye olur ;) Aklınızda olsun. 


Artı Boyut Yayın Grubu'nun hediye olarak gönderdiği şu deftere bayıldım.
Her güne sizinle ilgili bir şey soruyor, siz de yazarak çocuğunuza vermek için dolduruyorsunuz.
Bizde blog da var ama aklınıza gelmeyecek soruları bulabilirsiniz burada. 


Anneliğin mucizesini bana yaşatan kızımı çok seviyorum.
Annelik çok güzel. Kelimeler ne kadar yavan. Yeterince anlatmıyor.
Bunun yanı sıra, söylemek istediğim başka ne var?
Allah evlat sahibi olmak isteyen herkese çok uğraşmadan, üzülmeden
doğru zamanda kavuşmayı nasip etsin.

Annelerimize uzuuuuuun ömür versin.

Tanıdığım tüm annelere sevdiklerini gösterebilme,
sevildiklerini hissebilme, sinirlendiklerinde sabırlı olabilme,
hayatı birlikte güzelleştirebilme, miniklerinin güzel günlerini
doya doya yaşayabilmeyi diliyorum.

Haaaa bir de, annelik kutsaldır zamazingosunu çok sevmiyorum.
Anne insandır, çok güçlü ve organizatör olabilir ama desteğe 
ve yardıma ihtiyacı vardır. 
Kutsallık kapsamında sırtında dünyayı taşıması beklenemez.

Sözü daha fazla uzatıp "edepsizlik!" yapmayayım ve bağlayayım.
Annelik güzeldir, tadını çıkartın kızlar :) 








5 yorum:

dijle dedi ki...

Deniz'cim çok esviyorum senin içtenliğini,Yaz'ını,yazını.... Nice niceleri olsun canım,eksilmeden arttığımız.Bir de ben kutlar öperim...

Deniz dedi ki...

Sevgili Dijle , ben de seni ve hayata bakışını çok seviyorum :) Senin de anneler günün kutlu olsun, öperim

Gelincik dedi ki...

Daha nice anneler günleri kutlmak nasip olsun hep birlikte… annelerimiz kızlarımız bir arada :)

Nesrin dedi ki...

iki şeker yan yana :)
anneler gününüz kutlu olsun

annesiningülü dedi ki...

"annelik güzeldir, tadını çıkarın demişsin ya" işte bu ♥
güzel yürekli anne günün kutlu olsun ;)