2 Mayıs 2014 Cuma

"Onlar havada kuş, suda balık kadar çoktular…"

Bir 1 Mayıs daha geçti. Demokrasi yine sınıfta kaldı. 
MAALESEF… 
Oysa ki, sokaklarda 1 Mayıs'ın kutlanması değil, kutlanamaması 
daha büyük karışıklık yarattı…
Neyse…

…. 
Yaz akvaryuma çok gitmek istemişti,  
İstanbul Akvaryum'a gittik, ben ikinci, Yaz 6.kez…
Gayet başarılı… Zaten su altı büyülü bir dünya,
Florya'daki İstanbul Akvaryum'u da beğendim açıkçası…  
Yalnız çok ucuz değil giriş, 35 TL… 

Aşağıdaki fotoğraf yağmur ormanları bölümünde. 



Köpekbalığını görünce oradaki herkes bi heyecanlanıyor,
herkes onu bekliyor.

Ne güzel hayvan...







Girişteki kasırga simulatörü enteresan olmuş. Ama ekstra ücret :) 
5 TL… 

4 yorum:

Yazgüneşi dedi ki...

negzelmiş orası öyle...
Yaz ne nefis bir cimcime yaa.. maşallahhh..


sınıfta kalan demokrasi konusunu hiç açma
ben artık görmedim duymadım bilmiyorumculuk oynuyorum zira psikolojim kaldırmaz oldu...

resimli günlük dedi ki...

İstanbul'a gittiğimizde mutlaka gitmek istiyorum ben de, daha doğrusu Deniz'i götürmek istiyorum.
Bu arada headerdaki fotoğraflar şahane.

Deniz dedi ki...

Resimli Günlük teşekkürler :)

Mutlaka gidin, çok güzel


Neslihancım, sağol canım, gel buraya birlikte götürelim kızları :)

Deniz dedi ki...

Resimli Günlük teşekkürler :)

Mutlaka gidin, çok güzel


Neslihancım, sağol canım, gel buraya birlikte götürelim kızları :)