22 Mayıs 2014 Perşembe

Sohbet ederken ederken...


En güzel iç dökmeler, itiraflar sohbetlerin arasından çıkıveriyor.
Yaklaşık 2 haftadır başbaşayız, Murat yurt dışında, dolayısıyla bol bol sohbet ediyoruz.

Mesela şu yukarıda gördüğünüz mum ışığındaki sofrayı kendisi yapmak istedi böyle, 
üstüne de sohbet, muhabbet tabii…

Bu sohbetler sırasında 2 konu çıktı ortaya. Daha doğrusu dökülüverdi.

İlki bambaşka bir konuyla ilgili ağlamaya başladı, ağladı ağladı
birden bire dedi ki.
Aslında itiraf ediyorum, ben çok üzülüyorum.
Herkes kuzenimi seviyor, kimse beni önemsemiyor.
Yazık kuzucum , nasıl içini çekiyor.

Oysa ki doğru dürüst görüşemiyoruz bile minikle.
Kendi için farklı bir konum herhalde, alışmaya çalışıyor.

Ama iyi oldu bu, eğer içinde böyle bir rahatsızlık varsa, döktü rahatladı.

…. 
2.'si sınıftaki bir arkadaşıyla ilgili.
Onun bazı davranışlarından rahatsız olduğunu söylüyor.
ilkokulda aynı sınıfa düşmeyiz inşallah dedi.

İlk tepkiniz ne olur? Aaaa olur mu öyle şey, hepiniz arkadaşsınız vs. vs…
Bi an durdum.  Bizim yok mu frekansımızın tutmadığı, ayarlarımızın uymadığı ilişkiler…
Onun neden olmasın? 

Bununla ilgili suçluluk duymasına gerek yok.
Haklısın, zor öyle bir insanın etrafında olması dedim.
Empati kurduk :) 

3 yorum:

dijle dedi ki...

Ne keyifli yaşlar değil mi Deniz'ciğim...Sohbetlerin derinleştiği güzel yıllar..Sevgilerimi yolluyorum sizlere,herşey gönlünüzce olsun

Deniz dedi ki...

Benden de size öpücükler :)

İkizBebek dedi ki...

siz ikiniz varya çok tatlısınız çok.