20 Haziran 2014 Cuma

Evdeki %50'yi zor tutanlar :))

Geçen sene yaz okulu bir daha kesinlikle istemiyorum. Tatilin tadını çıkartmak istiyorum ben diye 
kıyameti kopartan hanımefendi, bu sabah ne dese buyurursun?

"Ben hep böyle evde mi oturucam?"  
Valla canım benim, sıkıldım dediğin anda 
bizim neslin en çok duyduğu sözle cevap veririm ona göre
sıkı can iyidir :-P 

Neyse efendim, daha okul kapanalı bir hafta oldu. 
Ama küçük küçük planlarla güne eğlence katmaya çalışılıyor. 
Geçen gün babaannesiyle babasının teyzesine gitti, orada kokoş kokoş kostüm denemeleri yapmışlar.
Ömür çocuk tipe bakar mısın? 


Şekilden şekile girmiş, süslenmiş, püslenmiş...


Tenise falan mı göndersem, biraz yorulsa enerji atsa 
bakayım araştırayım bi'…


Bu arada akşamları, küçük sürprizler hazırlayayım dedim.
Bi' resim yapıp için minik bişey koymak gibi.

Şöyle böyle bi bakıcaz 90 gün geçmiş gitmiş...





 İyi tatiller ; )

Hiç yorum yok: