6 Haziran 2014 Cuma

Vırak vıraaak pilatesci geldi!


Epeydir yogaya mı gitsem, pilatese mi başlasam, hangi bahaneyi bulsam da başlamasam mı derken,
bi sohbet sırasında Beste Frog 'dan bahsetti.

Diyordum ki, öyle bi yer olsun ki, düz ayak olsun, işe yakın olsun, çıkışta gideyim,
park yeri olsun, saati uysun, gözünün üstünde kaşı olsun falan da filan…

Frog, tam da burnumun dibinde, çok şeker bi' yer. 
Yani öyle hamlamışım ki, ilk dersi iyi bitirdim. 
Ama esnemek bi' harika dostum. 
Pilates de vücudu öyle bi açıyor ki, çıktığında kendini harika hissediyorsun.
Bu adı şirin, kendi şirin mekanı çok sevdim :)

Bunlar da, pilates hocası daha ileriye kadar esne deyince ben : )


Veeee hafta sonuna neşeli bir giriş olsun diye
kendime ve tüm pilates dostlarına bu şarkıyı armağan ediyorum :) 
Dinleyin, neşeniz yerine gelsin.

Hiç yorum yok: