16 Haziran 2014 Pazartesi

Yaz'la dolu dolu bir hafta…



Önceki cumartesi gösteri, arkasından hafta içinde
satranç turnuvası, yüzme finali, karne derken
bütün hafta komple Yaz'ın oldu. 

Her anında kuzucumla gurur duydum.
Onun heyecanlarıyla ben de heyecanlandım, sevindim.
Kuafördeki havasından tutun, kıyafetlerini anlatırkenki coşkusuna hayran kaldım. 
Madalyalara bakmayın, gerçek bir yarış yoktu, herkes kazandı. 

Sevil öğretmeni, provalarda çektiği bir videoyu paylaşmış.
Benim kızım bildiğin köçek sanırım. 


Çok sevgili öğretmenleriyle zar zor bir fotoğraf çektirebildik.
Çünkü son gün artık çılgınlar gibi coşup,
sınıfı birbirine katmakla meşguldüler. 


 Evet kızlar, yolunuz açık olsun ; )  



1 yorum:

Nesrin dedi ki...

oy maşallah ne de güzel dans ediyor o öyle. tebrik ediyorum Yazı :)