14 Temmuz 2014 Pazartesi

7'den gün alan ufaklık :)


11 Temmuz kuzucuğumun, Yaz kızımın doğum günü idi. 
Bu sene enteresan bişi oldu. Hem benim, hem babasının aynı gün şehir dışına bir iş gezisi çıktı.
Ben de bir gün öncesinde kutlama kararı aldım. 

Geceden o yattıktan sonra, salonu balonlarla süsledim, 
hediyelerini koydum salona… Uyanınca şok oldu güzel suratlım…

Sonra da onu havuza götürdüm.
Yüzdük, serinledik, hatta dondurmanın üstüne mum koydurup 
sürpriz yaptım. Tam yazlık bi' doğum günü oldu. :) 

Seyahat dönüşü de dedesi, babaannesiyle mumunu üfledi, dileğini diledi,
bi de 2 ay üstüne amcası da gelmesin mi, 
üstüne bal kaymak oldu. 

Kaç mı oldu?

6 oldu, 7'den gün aldı. (Bu kısmı önemli, kendi gururla vurguluyor.) 

İyi ki doğmuşsun canımın içi, bi taneciğim… 

(Geleneksel kızıma mektup da yakında, çok yakında ; )


Hiç yorum yok: