16 Temmuz 2014 Çarşamba

Pink Martini, Buika ve Yaz


Kulisler, sahneler bu kızın aşkı… Şanslı da, baba mesleğinden ötürü.
Dün Pink Martini ve Buika konserinde sahne arkasını, konserden önce de sahneyi
doya doya yaşadı. Bol bol sahne tozu yuttu, biraz da yağmurlusundan…

Bu kız mikrofona bayılıyor. 


Konser öncesi Buika ve Storm Large'ın mikrofonunu yakaladığı tarihi an ; ) 



 Ve Thomas'ın piyanosunu…


 Buika geldiğinde sarıldı, öptü onu, selfie çektirdiler. 
Ama tabii Yaz için Buika şarkı söyleyen, sahneye çıkan biri işte.
 Kimlerle dans(!) ettiğini büyüyünce daha iyi anlayacak. 




Bu arada Pink Martini'nin solisti Storm, iki yıl önce Madrid konserinden sonra Yaz'a ninni söylemişti,
 Storm'un yeri onda bi başka. Kapıların yolunu gözledi, Storm ne zaman gelecek diye.


Bu arada, ne kadar mütavazi, ne kadar şekerler… 

Kapıdan girer girmez, Yaz'ı kucaklayan Storm: 


İlk açık hava konserimizi izledik birlikte dün gece.


Diren uyku…


Anne biraz uzansam dedikten sonra konfeti yıldızlar saçına düşene kadar dizimde 
uzandı, kaldı. 


Sonunu getirebilseydi, final şarkısı Brazille'de sahnede olacaktı. Neyse kısmet. 



Ya ne diyeceğim, sahnenin önüne fırlayan, uçuş uçuş etekli, uzun saçlı, gerçekten içten eğlenen kızın kafası var ya ne kadar güzel bir kafa. Ne güzel bir ruh hali :) Bayıldım.

Ve bir de blog yazmanın güzel tarafı. Ben ilk konserim neydi bilmiyorum, 
Yaz Hanım bilecek. ; )


4 yorum:

ELİF dedi ki...

Çok imrendim biraz da kıskandım:)) Yaz' ımın doğumgünü kutlu olsun, kocaman oldu, gözlerinden öpüyorum.

anne cafe dedi ki...

çok tatlı :)

Bilgen dedi ki...

Yaz Çok şanslı... Şansı hep onunla olsun... kocaman öpücükler.

Deniz dedi ki...

Sağol Elifim :)

Hilal : ))

Bilgen, çok teşekkürler… :)