21 Ağustos 2014 Perşembe

Biraz esne, biraz gerin, evine gidersin


Yeni bir iş var elimizde, yoğun şekilde ona çalışıyoruz.
Konkur bi' de.

Bilmeyenler için konkur, reklamdaki 'ihale'… 

Neyse, dün gece 12.00'de evde oldum, dün sabah da papatya kızımla 
karşılaşamamıştık, bütün gün görüşmedik yani.

Bu sabah evden çıkarken bana
"Anne , sen işteyken seni çok özledim bugün erken gel dedi."

Dınının dınınınnnn…

Bi an düşündüm, hafta 2 gün olan pilatesim var bugün.
Kendime ayırdığım 2 saat.

Anneliğin vicdan kasları yokladı bi' 

Gitmesem… 

Sonra kovaladım fikri. Vicdan kaslarının yerine reel kaslarımı biraz gevşetip gelirsem,
çok daha sağlıklı olabilirim diye düşündüm. 

İyi etmiş miyim? 

NOT: fotoğraf  şuradan… Konuyla hiç alakası yok ama çok tatlı di mi? 

3 yorum:

defne dedi ki...

evet çok zor bi durum ama spor da lazım yaani

Deniz dedi ki...

di mi Defne :)

Deniz dedi ki...

di mi Defne :)