8 Ağustos 2014 Cuma

Cuma gezintisi



Tatlı cuma geldi…
Bi' hafta çalıştık, yedik, içtik, internette gezdik.

Neler gördüm, neler hoşuma gitti, seninle de paylaşayım dedim.

Hımmm… Bi kere gezinirken böyle şeyler dinledim, çok mutlu oldum. 

Bi tane nostalji makinesi buldum. Yılı giriyorsun,
o yılın favori şarkılarını getiriyor önüne… Zamanda yolculuk gibi. Çok çok iyi. 


Sivrisinek mağduruysanız süper doğal bir formül buldum! 


Şuraya gitsem, ne güzel olur diye düşündüm… 


İlk fotoğraftaki şu yatağın üzerine yatmış olmayı hayal ettim. 
Mis gibi sabun kokusu geldi burnuma


Makarna Lütfen'i bir süredir takip ediyorum, nefis çeşitlerini biliyordum da,
anne köftesi harcını yeni gördüm. 


Yeni reklam filmimiz yayına girdi. 
Bakalım sevecek misin? 


Şu limonatacı kız, fotoğraf konseptine bayıldım. Ne şeker değil mi? 



Tatilden dönüp, işlere bakınca kendimi şu fotoğraftaki kız gibi hissettim. 

Tatilde başladığım kitabı bitirdim, güzelmiş. YAZ 

Bu hafta sonu Türkiye'nin büyük seçimi var, çocuklarımıza bu seçimi borçluyuz
Oy ver  arkadaşım! 




Tatlı hafta sonları : )






1 yorum:

Bilgen dedi ki...

zaman makinasına ba-yıl-dım!