15 Ağustos 2014 Cuma

Cuma gezintisi



Cuma gezintisinden önce perşembe günü bana çok güzel bir akşam armağan eden 
kişiye sevgilerimi sunarım ; )



Hafta sonu nerelere gitmeyi planlıyorsunuz bilmiyorum ama şu ufaklığın hayatına kadar küçük bir gezintiye ne dersiniz, bu fotoğrafları daha önce görmüştüm, ama tekrar karşıma çıktığında aynı etkiyi yarattı; küçük bir mucize kendisi...


Bu kız da kuzenimin yeni şarkısı… Çok eğlenceli, sevdim :) 

Hafta sonu çocuğuyla arkadaşlık yapmaya niyet olan ebeveynlere gelsin bu yazı da…


Şuradan limonata içmek çok zevkli. Taa ne zamandır arıyordum böyle bir şey, kardeşim bulmuş almış. Çok sükse yarattı, herkes nereden aldığımı soruyor, Tantitoni efendim.


Aklıma geldi, belli bir gün belirleyip, şöyle anne kız fotoğrafları çeksem diyorum.
Hatta kardeşim, Derin Mavi, kuzenler falan… Tabii bıdıklar izin verirse… 


Robin Williams bu hafta üzdü sevenlerini… Ölü Ozanlar Derneği, benim için bir efsaneydi.
Şu sahneyi unutmuşum, tekrar seyrettim, ne kadar etkileyici ve ilham verici. 

Mağazalarda kış kreasyonlarını görmeye hiiiiç hazır değilim. Ama internette kazaklar, atkılar dolanmaya başlamış : ( 

Ve biraz zamanda yolculuk… Giysiler, insanlar, saçlar, bıyıklar, arabalar… Bakması ne keyifli. 

Hiç yorum yok: