22 Ağustos 2014 Cuma

Hafta sonun baldan tatlı geçsin ;)



Bugün yoğun bir haftanın da final bölümü… 
Yaz geldi ajansa, Meltem'in kızı Ada da.
Çok şekerler, şu an kahvaltı yapıp sohbet ediyorlar içeride.

 Eveeet gelelim haftanın gezintisine… 
Biliyor musun instagram'da yeni bi' akım başlamış.
Külüstür arabaların fotolarını çekip onun kolajını yapmak.
Çok eğlenceli gözüküyor, rast gelsek de yapsak. 
#finnycar  etiketiyle paylaşılıyor bu tatlı şeyler… 


Cuma akşamına doğru fenalıklar geldiyse, sıkıldıysanız, 
bi tane fotomontaj attırıver. 
Ben geçen gün uğraşıp, kendi kendime eğlendim. 




Yoga yapmak istiyor, ama vaktim yok, naktim de yok diyorsan,
bahane yok, al sana bedavaya yoga sınıfı. 

Pazar kahvaltısı için harika bi fikir değil mi şu nefis şey? 

Şu fikirlere bayıldım. Daha sağlıklı yeme alternatifleri için küçük sırlar.
Mesela frape'yi şeker yerine kuru üzümle yapmak, mayonez yerine avokado sosu, köfte için ekmek yerine yulaf ve niceleri…  Güzel lezzetlere 27 sağlıklı alternatif 


Hafta sonu da şu kitabı bitireyim artık. Haftaya gelsin yeni kitaplar…


Sana da fıstığından bi hafta sonu diliyorum,
pazartesi, bilemedin, salı görüşürüz ;)




Hiç yorum yok: