19 Ağustos 2014 Salı

Kardeşim kapıdan, hırsız bacadan!



Pazar günü Yaz'la sinemaya gittik, bi de selfie çektik koyduk instagrama.
O da ne, bi de baktım ki, kardeşimin karşı komşusu bizim sinemada olduğumuzu görmüş,
acil bana ulaşır mısınız diye mesaj attı.

Ararken aklıma da geldi ama neyse…
Numaramızı verdik face'den. 

Kardeşimin kapısı açıkmış, eve hırsız girmiş!!! 
Yazık, çocuklar tatile gideli 1 gün olmuştu daha.
Murat polisi aradı hemen, biz de eve gittik.
Yaz'dan saklayabilecek bir durum yoktu, beraberdik çünkü.

Yolda giderken, neyle karşılaşacağımızı tam bilmeden,
nasıl ağlıyor… "Benim canım kuzenimin eşyalarını nasıl alırlar, teyzemin evine nasıl girerler?" 
Hıçkıra hıçkıra. Kızım dedim, tamam üzme kendini bu kadar. Mal bu sonuçta. Sağlık olsun.
(İçimden onların tatillerinin zehir olacağına mı yanayım, neler gitti onu mu merak edeyim. Ama olsun, yine de dediğim doğru. Ağlamasın…)

Eve beraber girdik, çekmeceler karışmış, takılar yatağın üstüne yayılmış…
Hasar tespiti yapamadık nerede ne var tam bilemediğimizden.
Onlar dönünce yapılacak. 

Yaz şimdi sorup duruyor. 
-Anne nasıl girmiş?
-Kapılarının kiliti zayıfmış ondan… (Eee kendini güvende hissetmeli, korkmamalı.-)

-Şimdi çok sağlam oldu di mi, bizimki gibi?

Evet kızım, sağlam.

-Anne ben insanların niye hırsızlık yaptığını biliyorum!!
-Neden canım?
-Eğitimsizlikten di mi??!!!! 


Ne cevap vereyim şimdi sana… 
Hırsızı çocuğa anlatmak zor olay… 


NOT: Her şey bi' yana, 
komşuluk -ilgili ve sevgili komşuluk tabii- önemli.
Sosyal medyada paylaşım işe yarıyor arada ; )














2 yorum:

Esra Sevgi Aykut dedi ki...

ay amanın gecmıs olsun ya

Deniz dedi ki...

Teşekkürler...